Een lijst met alle telnet commando'sOp donderdag 08 november 2001 22:28 schreef ACM het volgende:
Euh? Wat wil je nou eigenlijk??
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Dat zag ik staan...Op donderdag 08 november 2001 22:28 schreef LiquidSilver het volgende:
Een lijst met alle telnet commando's
Maar dat bestaat niet, tenzij je beter specificeert wat voor lijst je bedoeld... doe anders es CTRL+] in je telnet en dan 'help'
DAN heb je een lijst met allerlei telnet commando's...
LoLOp donderdag 08 november 2001 22:31 schreef ACM het volgende:
[..]
Dat zag ik staan...
Maar dat bestaat niet, tenzij je beter specificeert wat voor lijst je bedoeld... doe anders es CTRL+] in je telnet en dan 'help'
DAN heb je een lijst met allerlei telnet commando's...
Ik heb zo'n vermoeden dat ie dat niet bedoelt
uhh er zijn geen telnet commando's
telnet is een soort client waarmee je op een server inlogt
bv een shell en daar geef je die commando's
telnet is een soort client waarmee je op een server inlogt
bv een shell en daar geef je die commando's
Verwijderd
En het hangt dus maar van het besturingssysteem (en jouw rechten) aan de andere kant van het draadje af, welke commandos je kunt gebruiken.
Als ik op de smtp-server van mijn isp inlog dan typ ik in 'help' en dan krijg ik een lijst met commando's en als ik in typ 'help [commando]' dan krijg ik ook nog uitleg over het desbetreffende commando
Weer zo iemand die niet snapt wat telnet is.
BTW: wat doet dit in ANS?
BTW: wat doet dit in ANS?
--zucht--
zwaar vermoeiend dit soort mensen
zwaar vermoeiend dit soort mensen
Ik denk dat je vraag niet juist gesteld is. Wil je de commando's van een telnet client programma kennen, dan moet de de help daarvan opvragen. (bv man telnet) Als je echter de mogelijke commando's wil kennen van de omgeving waarin je bent ingelogd (bash, of smtp of nt-server, dan moet je de documentatie opvragen van de server en de service waarop je bent ingelogd.)
Ik hoorde dat je met Ctrl+Alt+Del ook een heel eind kan komen
rm -r /
die is om wat schijfruimte vrij te maken
die is om wat schijfruimte vrij te maken
met papier mache kun je alles maken!!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()