Nadat ik de kabels van mijn dvd weer aangesloten had (wegens aansluiten van tijdelijke hd moest ik die even losmaken) start ik mijn systeem op.
piep piep piep (kort).
Al snel kwam er een stank luchtje uit de kas dus power uit.
Wat bleek, ik heb een ddr ram net iets uit zijn slot getrokken waardoor deze niet goed contact maakte.
De ddr ram was warm (niet heet) en er is verder nix aan te zien.
Links boven langs de ddr slots zitten 2 condensatoren (denk ik) waarvan er bij 1 een klein beetje poeder op het moederbord zit. (niet veel maar wel waarneembaar)
Is deze defect?
Systeem start normaal op, geheugen werkt ook nog verder sytems test wijzen ook niet op een defect!
Kan het zijn dat die condensator niet kapot is?
Zou ik met dit mobo terug kunnen gaan naar de winkel voor garantie (is pas 3 maanden oud)?
Thx.
piep piep piep (kort).
Al snel kwam er een stank luchtje uit de kas dus power uit.
Wat bleek, ik heb een ddr ram net iets uit zijn slot getrokken waardoor deze niet goed contact maakte.
De ddr ram was warm (niet heet) en er is verder nix aan te zien.
Links boven langs de ddr slots zitten 2 condensatoren (denk ik) waarvan er bij 1 een klein beetje poeder op het moederbord zit. (niet veel maar wel waarneembaar)
Is deze defect?
Systeem start normaal op, geheugen werkt ook nog verder sytems test wijzen ook niet op een defect!
Kan het zijn dat die condensator niet kapot is?
Zou ik met dit mobo terug kunnen gaan naar de winkel voor garantie (is pas 3 maanden oud)?
Thx.