Ik heb vandaag mijn systeem gekregen.
MSI Pro 2 mobo (KT266A)
AMD Athlon XP 1500+ (kan op 1700mhz op default voltage
)
Gainward GeForce 3 GoldenSample (geen TI 500 ofzo, de normale GF3)
512 Infineon cas 2 DDR ram.
Ik ben nu dus lekker bezig met de videokaart aan het overklokken. Ik zit nu op 260/590. Ik krijg atm in Windows geen artifacts (= streepjes en groene puntjes enzo).
op 270/590 krijg ik dus wel artifacts in Windows.
Ik had ff voor de lol mijn mem op 615 gegooid
Toen kreeg ik dus opeens een vage mix van kleuren. Dus ik weet mijn max ongeveer: 270 voor core, en 615 voor mem.
Hoelang zou ik ongeveer moeten benchmarken voordat ik weet dat ie zeker stabiel draait op 260/590?
Volgens mij zijn deze scores abnormaal hoog. Ze komen iig ver boven de TI 500 uit. Die heeft 250/500.
Wat vinden jullie van deze prestatie? Ik vind deze gainward iig roeleren.
Nee dit is geen patser topic of wat dan ook, ik wil gewoon laten zien wat deze kaart aankan. Misschien hebben jullie daar wat aan bij het kopen van een GF3. Helaas heb ik geen ervaringen met andere merken GF3's. Als iedereen die in het bezit is van een GF3 hier hun overklok score kan plaatsen krijgen we misschien een leuk overzicht
MSI Pro 2 mobo (KT266A)
AMD Athlon XP 1500+ (kan op 1700mhz op default voltage
Gainward GeForce 3 GoldenSample (geen TI 500 ofzo, de normale GF3)
512 Infineon cas 2 DDR ram.
Ik ben nu dus lekker bezig met de videokaart aan het overklokken. Ik zit nu op 260/590. Ik krijg atm in Windows geen artifacts (= streepjes en groene puntjes enzo).
op 270/590 krijg ik dus wel artifacts in Windows.
Ik had ff voor de lol mijn mem op 615 gegooid
Hoelang zou ik ongeveer moeten benchmarken voordat ik weet dat ie zeker stabiel draait op 260/590?
Volgens mij zijn deze scores abnormaal hoog. Ze komen iig ver boven de TI 500 uit. Die heeft 250/500.
Wat vinden jullie van deze prestatie? Ik vind deze gainward iig roeleren.
Nee dit is geen patser topic of wat dan ook, ik wil gewoon laten zien wat deze kaart aankan. Misschien hebben jullie daar wat aan bij het kopen van een GF3. Helaas heb ik geen ervaringen met andere merken GF3's. Als iedereen die in het bezit is van een GF3 hier hun overklok score kan plaatsen krijgen we misschien een leuk overzicht