Toon posts:

o.a. over het boek toegang to het astrale

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ej, kheb zins vandaag het boek.. <Toegang tot het astrale>.
Overigens goed boek, leest relatief snel weg... alleen is het beetje jammer dat die man beetje snel met weken/maanden gooit. (En soms is het een beetje vaag).

In de zin van... Voordat je verder kunt gaan moet je je eerst voledig kunnen concentreren, voor je verder kunt gaan moet je dat kunnen. En dan komt het er op neer dat je je moet kunnen concentreren 15 minuten lang... in de zin van nergens aan denken :), ik snap dan ook niet wanneer je weet wanner die 15min over zijn.....

Er staat ook... Ga rustig zitten, en probeer zolang mogelijk te tellen. Bij veel mensen zal dit stoppen na 5 seconden :?. Word er nou bedoeld dat de opdracht vervaagt (vergeet)... of simpel weg dat er andere gedachten op borrelen... want tot 900 tellen is dan niet zon spr prob?!?

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 13:38

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Misschien kan je even aangeven wie de schrijver is :?

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-12 18:01

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

hoe bedoel je vage topicstart...

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Die man gaat er dus waarschijnlijk vanuit dat jij bepaalde meditatietechnieken beheerst.
Koop dus een ander uitgebreider boek, of experimenteer er zelf mee.

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Verwijderd

Topicstarter
..zo erg vaag vind ik uhm anders niet??

En de schrijver... moet ik ff kijken, en zoveel doet ut er toch niet toe?!? (boek licht beneden, geef uhm wel andere keer).......

En, this beetje voor de gem. leek dus denk ik niet. Kyori heeft ut boek ook, altans gelezen (neem ik aan).

Dus denk dat die me wel ff uit de 'brand' kan helpen?!?!?

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 22:19 schreef Webmasterok het volgende:
..zo erg vaag vind ik uhm anders niet??
Hij is ook niet vaag, jij maakt hem vaag. :P
En de schrijver... moet ik ff kijken, en zoveel doet ut er toch niet toe?!? (boek licht beneden, geef uhm wel andere keer).......
J.H. Brennan.
En, this beetje voor de gem. leek dus denk ik niet. Kyori heeft ut boek ook, altans gelezen (neem ik aan).
Die heeft het boek ook.
Dus denk dat die me wel ff uit de 'brand' kan helpen?!?!?
Bij deze. :)

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 21:09 schreef Webmasterok het volgende:
Ej, kheb zins vandaag het boek.. <Toegang tot het astrale>.
Overigens goed boek, leest relatief snel weg... alleen is het beetje jammer dat die man beetje snel met weken/maanden gooit. (En soms is het een beetje vaag).
Het is het ongeduld bij veel mensen, waardoor je het jammer vindt dat hij over weken en maanden spreekt. Zo lang is dat helemaal niet.
In de zin van... Voordat je verder kunt gaan moet je je eerst voledig kunnen concentreren, voor je verder kunt gaan moet je dat kunnen. En dan komt het er op neer dat je je moet kunnen concentreren 15 minuten lang... in de zin van nergens aan denken :), ik snap dan ook niet wanneer je weet wanner die 15min over zijn.....
Zet een (kook)wekker?
Er staat ook... Ga rustig zitten, en probeer zolang mogelijk te tellen. Bij veel mensen zal dit stoppen na 5 seconden :?. Word er nou bedoeld dat de opdracht vervaagt (vergeet)... of simpel weg dat er andere gedachten op borrelen... want tot 900 tellen is dan niet zon spr prob?!?
Dat er andere gedachten doorheen zullen komen (staat toch duidelijk in dat boek?). Kwestie van oefenen; ik kan ook urenlang helemaal nergens aan denken, dus jij kan het ook wel leren. Het is best wel rustig in je hoofd als je dat eenmaal onder de knie hebt. :)

Verwijderd

Topicstarter
Mjah... :) <THANKS>
Mare, als je nergens aan denkt... dan zit je toch in een soort... uuhhh slaap zonder dromen/gedachten??

Is het trouwens echt fout als je alleen gaat de eerste keren tot dat je weet wat je doet... Want ik heb alleen maatjes die dit onzin vinden en er nooit aan zouden beginnen?! (Heb stiekem door gelezen :y)), en doe dan paar keer per dag die oefening(en)....

<edit: Hoelang heb jij er over gedaan tot er nix meer op kwam borrellen>

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 22:43 schreef Webmasterok het volgende:
Mjah... :) <THANKS>
Mare, als je nergens aan denkt... dan zit je toch in een soort... uuhhh slaap zonder dromen/gedachten??
Neen, slaap is wanneer het lichaam inactief is; wanneer je nergens aan denkt dan rust je gewoon.
Is het trouwens echt fout als je alleen gaat de eerste keren tot dat je weet wat je doet... Want ik heb alleen maatjes die dit onzin vinden en er nooit aan zouden beginnen?! (Heb stiekem door gelezen :y)), en doe dan paar keer per dag die oefening(en)....
Als je dit in begrijpelijk Nederlands neer gaat zetten, geef ik er antwoord op. Ik kan een hoop talen, dialecten en vreemde soorten zinsopbouw, maar hier wordt ik niet wijs uit.
<edit: Hoelang heb jij er over gedaan tot er nix meer op kwam borrellen>
Iets minder dan een uur, maar ik mediteer regelmatig, dus het is bij mij al zowieso rustiger "in mijn hoofd". Ik denk dat je er zelf wel een aantal weken, misschien zelfs maanden voor nodig hebt, eer je het echt goed beheerst.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 09 november 2001 12:31 schreef Kyori het volgende:
[..]
Als je dit in begrijpelijk Nederlands neer gaat zetten, geef ik er antwoord op. Ik kan een hoop talen, dialecten en vreemde soorten zinsopbouw, maar hier wordt ik niet wijs uit.
- - mmm zo erg vaag vond ik ut niet hoor! - -

In het boek staat... Dat je het de eerste keren met zn
twee-en moet doen, maar ik heb niet echt de mogelijkheid om nog iemand anders zo gek te krijgen. Dus dan is de vraag, is het nou echt gevaarlijk als je alleen gaat?!

<off-topic>
Ik zou je foto nog krijgen :P, mail uhm anders ff naar agstruijk@chello.nl :).
</off-topic>

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 11:34 schreef Webmasterok het volgende:

In het boek staat... Dat je het de eerste keren met zn
twee-en moet doen, maar ik heb niet echt de mogelijkheid om nog iemand anders zo gek te krijgen. Dus dan is de vraag, is het nou echt gevaarlijk als je alleen gaat?!
Het kan gevaarlijk zijn; het is eigenlijk net als met diepzeeduiken, dat doe je ook niet alleen.
Ik zou je foto nog krijgen :P, mail uhm anders ff naar agstruijk@chello.nl :).
Ik heb nog geen foto gemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
Ohh... Das balen (min of meer).

Mare, nog een vraag :).

Als je gaat liggen op je bed en je ogen sluit en dan het blokje door je heen laat gaan (na je je lichaam niet meer voelt etc.). Dan kom je toch in de matheriale wereld? Is dat ook zo gevaarlijk?
Pagina: 1