Toon posts:

Key Bindings in UT :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff een vraagje waar ik nie uitkom
Je kan wapens laten droppen in UT. Nu heb ik het volgende ingevoerd in mijn User.ini van UT

NumPad5=SwitchWeapon 5 | TeamSay Get my PulseGun|ThrowWeapon PulseGun

Ofwel, switch eerst naar Weapon PulseGun, zeg: Take my PulseGun en dan Throweapon.

{| is voor meerdere commands tegelijk}

Maar nu het probleem, als ik een RocketLauncher vast heb, en ik druk dus op NumPad 5. Dan gooit ie mijn RocketLauncher weg inplaats van de PulseGun. (Erg irri)
Hoe los ik dit probleem op :?

Verwijderd

syntax error? typo? switcht ie bij een ander wapen wel? wat is er mis met droppen van een rocketlauncher? suc6.5.8

Verwijderd

NumLock?

Verwijderd

en als je b.v. onder de 'n'-toets het hele gebeuren progt...

Verwijderd

en het aantal spaties? bv. voor en na de '|'

Verwijderd

Topicstarter
Niks heeft geholpen niemand anders ???

• EoF
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

EoF

slecht's een gokje want het is lang geleden dat ik met keybinds bezig ben geweest in UT, maar ik dacht dat dit niet werkt omdat die weaponswitch nog niet gebeurd is op het moment dat UT die weapontrow uitvoert.

Oplossing zou zijn eerst switchen, dan een key met 'take my weapon | Throwweapon

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 21:39 schreef EoF het volgende:
slecht's een gokje want het is lang geleden dat ik met keybinds bezig ben geweest in UT, maar ik dacht dat dit niet werkt omdat die weaponswitch nog niet gebeurd is op het moment dat UT die weapontrow uitvoert.

Oplossing zou zijn eerst switchen, dan een key met 'take my weapon | Throwweapon
Ja, alleen heb je in CTF en TeamDM lekker veel tijd om dat te doen :)

Er moet toch een oplossing zijn in de binding van die keys

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op donderdag 08 november 2001 21:39 schreef EoF het volgende:

Da's idd het probleem. Je gooit het wapen weg terwijl je nog niet helemaal geswitched bent naar de pulsegun, dus gooit ie je vorige wapen weg.

• EoF
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

EoF

well imo is het niet te doen met 1 key, was een gekend probleem dat ut keybinds te snel achterelkaar uitvoerde.

Als je het toch vindt om het met 1 key te doen, laat het hier dan effe weten

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-11 19:28
Op donderdag 08 november 2001 21:46 schreef Nibbles het volgende:

[..]

Da's idd het probleem. Je gooit het wapen weg terwijl je nog niet helemaal geswitched bent naar de pulsegun, dus gooit ie je vorige wapen weg.
yup klopt, de keybind is verkeerd om zeg maar
NumPad5=SwitchWeapon 5 | TeamSay Get my PulseGun|ThrowWeapon PulseGun
moet zijn:
NumPad5=ThrowWeapon PulseGun | Teamsay Get my PulseGun | SwitchWeapon 5
Het is een vage regel in UT, maar keybinds die uit meerdere delen bestaan worden van rechts naar links gelezen door de engine :)
Pagina: 1