"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik heb het toen ik apache compileerde uitgezocht en bewaard omdat het vrij lastig is.
./configure --prefix=/usr/apache --sysconfdir=/etc/apache --logfiledir=/logs/apache --runtimedir=/var/run/apache --mandir=/usr/man --
enable-shared=max
dit is zoals ik hem heb gecompileerd. Ik draai er geen php bij nu, dus ik weet niet of je het wel letterlijk over moet typen, het kan je mieschien een idee geven...
./configure --prefix=/usr/apache --sysconfdir=/etc/apache --logfiledir=/logs/apache --runtimedir=/var/run/apache --mandir=/usr/man --
enable-shared=max
dit is zoals ik hem heb gecompileerd. Ik draai er geen php bij nu, dus ik weet niet of je het wel letterlijk over moet typen, het kan je mieschien een idee geven...
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
config.log uit de oude directory vissen, daar zou het in moeten staan...
Tenminste, daar staat het bij mij..
/kijkt verder..
Hmm, maak daar maar van : Daar staat het soms bij mij :-)
Tenminste, daar staat het bij mij..
/kijkt verder..
Hmm, maak daar maar van : Daar staat het soms bij mij :-)
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Maar de source heb ik dus allang niet meer. Die heb ik verwijderd na het compilen.
RemcoX, cool, weer ik je icon. Ik heb het in mijn signature
RemcoX, cool, weer ik je icon. Ik heb het in mijn signature
De enige opties die ik nog weet te bedenken zijn deze:
./configure --prefix=/usr/local/apache --enable-shared=max --enable-module=most
Ik wil dus dat ik later PHP als module erbij kan compilen.
Iemand nog goede parameters waar ik echt naar zou moeten kijken?
Edit: is --with-layout=config.layout:RedHat iets voor mijn RedHat 6.2 machine? Wat houdt dit precies in?
./configure --prefix=/usr/local/apache --enable-shared=max --enable-module=most
Ik wil dus dat ik later PHP als module erbij kan compilen.
Iemand nog goede parameters waar ik echt naar zou moeten kijken?
Edit: is --with-layout=config.layout:RedHat iets voor mijn RedHat 6.2 machine? Wat houdt dit precies in?
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Aha, en wat houdt dat precies in? Is dat echt nodig voor mij?Op vrijdag 09 november 2001 10:34 schreef nitenite het volgende:
Dat houdt in dat de dir structuur gemaakt word volgens rode hoed traditie.
kijk hier eens ;)
En die URL geeft mij niet echt veel duidelijkheid over de verschillende parameters die ik kan gebruiken bij het configuren van Apache.
Nodig nee. Ik vermoed dat de directorie structuur dan gemaakt wordt op dezelfde manier als dat je een binary .rpm zou installeren. je kunt ook prima gaan voor traditional apache of gnu, of je eigen layout (zoals ik)Op vrijdag 09 november 2001 10:41 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Aha, en wat houdt dat precies in? Is dat echt nodig voor mij?
En die URL geeft mij niet echt veel duidelijkheid over de verschillende parameters die ik kan gebruiken bij het configuren van Apache.
d'r zit toch een hele leuke INSTALL file bij de source?
[Caps Lock uitzet]
Als je PHP4 download en uitpakt, dan staat daar een INSTALL file bij waarin precies staat hoe je PHP en Apache moet compilen zodat de PHP module wordt mee gecompileerd.
[/Caps Lock uitzet]
Als je PHP4 download en uitpakt, dan staat daar een INSTALL file bij waarin precies staat hoe je PHP en Apache moet compilen zodat de PHP module wordt mee gecompileerd.
[/Caps Lock uitzet]
Pagina: 1