Toon posts:

Pioneer DVD + plextor 24x Iemand ervaring met 1:1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met een pioneer DVD speler en een 24x plextor cd writer.
Kunnen deze nu gewoon 1 op 1 branden zonder buffer underrun e.d.

Of heeft iemand andere ideeen m.b.t. de hardware.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:24

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op donderdag 08 november 2001 20:48 schreef STARMAN het volgende:
Heeft iemand ervaring met een pioneer DVD speler en een 24x plextor cd writer.
Kunnen deze nu gewoon 1 op 1 branden zonder buffer underrun e.d.

Of heeft iemand andere ideeen m.b.t. de hardware.
ja en nee. Ik heb zelf deze combi niet, dus corrigeer me als ik het fout zeg. Je kan op 24x branden, maar houdt dvd speler nooit bij. Dus dan komt burnproof in werking. Daardoor gaat het juist langzamer, dus misschien 16x on the fly max :)

Edit: Pioneer heeft meer branders gemaakt dan slecht 1. En sorry, ik ben niet thelepatisch, dus kan je even zeggen om welke gaat :P Niet dat een dvd speler 24x on the fly kan bijhouden, maar toch :)

Verwijderd

Ik heb de Pioneer DVD, eerst had ik een Plextor 12x en nu een Liteon 24x. NOOIT gezien dat BURN Proof inkickt omdat de DVD niet snel genoeg zou zijn.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:24

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op donderdag 08 november 2001 20:54 schreef gotbert het volgende:
Ik heb de Pioneer DVD, eerst had ik een Plextor 12x en nu een Liteon 24x. NOOIT gezien dat BURN Proof inkickt omdat de DVD niet snel genoeg zou zijn.
Serieus. Dat had ik nooit gedacht, maar ook hier, hoeveel speed + nummer is handig :P

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor het late reageren, maar het gaat hier om de Pioneer DVD 16/40 Tray. Meer weet ik er niet van

Verwijderd

Op vrijdag 09 november 2001 17:00 schreef STARMAN het volgende:
Sorry voor het late reageren, maar het gaat hier om de Pioneer DVD 16/40 Tray. Meer weet ik er niet van
Dus 40X cdrom.. is snel zat.. :)

suc6

Verwijderd

Heb hier een Pioneer DVD105 met een Plextor 24x, de Pioneer houdt met on-the-fly de Plextor gemakkelijk bij
Pagina: 1