Toon posts:

Metaal gat rondmaken met dremel

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ben bezig om 2 4 cm fan's in te bouwen aan de achterkant ter hoogte van de CPU. Ik heb een vierkant uitgedremelt nu
moet ik alleen de restanten nog weghalen.
Heb dat ding van me pa geleend en hij heeft er van die schuurpapiertjes bij zitten, als die echter gebruikt is na 2 minuten het schuurpapier weg. DUS
Wat voor opzetje stukje moet ik hiervoor gebruiken.

Oh en die dremel is een mooi tool maar mijn kamer is 1 grote stofwolk van metaal :) uitdrenelen van het plastic voor de Fan aan de front kant is leuk :) en stinkt.

Night

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
Waarom heb je niet meteen een rond gat gemaakt :?

Metaal moet je schuren met schuursteentjes en niet met schuurpapier.

Verwijderd

Topicstarter
4cm ronddremelen gaat niet echt, en zeker niet met die Aopen HQ8 kast. Het gat waar ik moest dremelen ligt 1.5 cm lager dan de omgeving.
Ik heb wat van die harde, steen achtige opzet stukjes, die dingen maken alleen meer herie en vonken dan dat er wat af komt. Oh wel even volhouden dus.

Night

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 15:25
Je moet ook die dunne zandige doorslijpschijfjes gebruiken, niet die dikke slijpschijf.

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
hmmm ... ik weet wat je bedoelt.
Ik had ook een mooi gat in de voorkant van me kast.

3x schuren en weg schuurpapiertje van me dremel thingamajig :(

maar het is niet meer scherp ;)

Duurde trouwens best lang om door me kast heen te komen, dwz voor een 100mm*100mm vierkantje ...

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

Topicstarter
Hehe wel het is gelukt met veel pielen.
Kan nu gaan spuiten en alles weer in elkaar zetten.

En die kasten zijn van een stevig materiaal gemaakt
Pagina: 1