Wanadoo Hometime +Vizzavi werkt niet..

Pagina: 1
Acties:

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Topicstarter
Ik wilde net een smsje sturen via vizzavi, maar die site laadde niet "door" zal ik maar zeggen,alleen die bovenste balk.
Nou had ik dat eerder gehad en begon nu te denken dat het aan wanadoo lag en niet de Vizzavi site.
Dus ik verbreek de verbinding en bel in met Wish en voila,vizzavi site laadt prima! Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Het zijn echt geen instellingen voor het geval mensen daar over beginnen, want die zijn voor beide ISP's hetzelfde (qua firewall en cookies en zo)
edit:

jullie gaan me niet zeggen dat ik de enige ben he? leuk is dat :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

heb er ook last van de laatste tijd. Wanadoo Hometime is momenteel wat brakjes

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Topicstarter
pfew...gelukkig, ik ben niet de enige :)
(toevallig ook de wanadoo tevredenheidstest gedaan?)
Zou het een routeringsprobleem zijn? Waren ze pas mee bezig meen ik.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

geen id...maar ik merk wel dat plaatjes vaak maar half laden en dat pagina's er soms wel lang over doen om te beginnen met laden.
Daar had ik met andere providers nooit last van. (ISDN)

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Topicstarter
Hmm, eens kijken waar we dit aan die wanadoo lui kunnen melden.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Topicstarter
dit topic is nogal eenzijdig :)
maar goed,heb effe zelf wat gepruts en het ligt volgens mij aan level3, daar geeft ie bij een trace request timed out.
Ligt dus niet aan wanadoo zelf.

Pagina: 1