Valse datum aan mail meegeven.

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Hallo,

ik moet een ontzettend groot Filosofie Essay maken dit weekend en dat vóór maandag naar mijn leraar mailen. Nu sta ik (een beetje onverwachts) dit hele weekend op een Computerbeurs in Den Bosch en kom ik hier niet aan toe. Is het mogelijk dat ik het maandagmiddag mail en dat ik het op de 1 of andere manier een datum meegeef waardoor het LIJKT ALSOF het op zondag is gemaild. ("Ja meneer, hij zal wel vertraging hebben gehad..." ;) )

Hij heeft een Lycos account...

Bvd,
Niek

• cornelixnootje1
ohja, ik heb zelf een @home account. Tevens hotmail, dus dat kan e.v.t. ook.

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
het KAN idd wel

khad laatst een smerig Microsoft-mailtje, en dat bleeef maar bovenaan in mn mailtjes-lijst staan

toen keek ik eens goed, zag ik dat Microsoft hm in het jaar 3000 ofzo had verstuurd |:(

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:34
Misschien proberen om je tijd in windows te verzetten. Zal wel niet werken, maar proberen waard.

Draai anders zelf een servertje, stel daar de tijd van in (dag vroeger dus), en verstuur je mail via je server :)

En trouwens, ooit van plannen gehoord :P

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

De mail krijgt gewoon jouw systeem tijd en datum mee...

Alleen dat is de tijd die boven aan staat... ga je echter na alle info kijken dan kun je ook zien wanneer ie bij welke mail server verzonden is...

(een broertje had een pc met kapotte klok dus ik kreeg altijd mailtjes van hem die in januari 1980 verzonden waren...)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• cornelixnootje1
Op donderdag 08 november 2001 20:48 schreef RobbertC het volgende:

En trouwens, ooit van plannen gehoord :P
Euhm, ik schijn te weten hoe je het schrijft... :)

Verwijderd

je kunt ook ff de search gebruiken er is een keer een topic erover geweest hoe zoiets moest d8 dat dat ook gewoon met tijd veranderen in windows ging :)

• cornelixnootje1
Op donderdag 08 november 2001 20:58 schreef mafiasven het volgende:
je kunt ook ff de search gebruiken er is een keer een topic erover geweest hoe zoiets moest d8 dat dat ook gewoon met tijd veranderen in windows ging :)
* cornelixnootje1 kon nix vinden onder "valse datum"

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Het werkt inderdaad om de tijd van je computer te veranderen. Je mail krijgt dan (mits via een 'normaal' e-mailprogramma verzonden en niet via hotmail o.i.d.) de datum van je computer. Ik ken hier namelijk iemand die last heeft van het millenniumprobleem op zijn computer, en de datum maar op 2094 heeft gezet. Met als gevolg dat zijn mailtjes helemaal bovenaan in mijn lijst van mail komen te staan.

Wat betreft het controleren via de headers van de mail: dat kan inderdaad, die hebben wel de goede tijd, maar aangezien je mailt naar een leraar (en dan nog wel een voor filosofie)denk ik niet dat die zoveel van computers afweet dat-ie in de headers van het bericht gaat kijken. Je mag al blij zijn dat-ie weet hoe e-mail werkt :).

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Ja, datum en tijd veranderen werkt meestal wel (tenzij de server waar je t naartoe mailt zn eigen tijd erbij zet :( ) maar ik heb dit ook regelmatig op school gedaan B-) en ze trappen er elke keer weer in hehehe........(8>
even onschuldig erbij kijken en zeggen...."oh......dan is er zeker iets mis met de mailserver....."
suc6 verzekerd

iRacing Profiel

• cornelixnootje1
Het heeft gewerkt!

Een tip: Stuur het op tijd (zonder attachment dan), maar maak een klein typfoutje int mailadres, of vervang .com door .nl oid. Dat snappen die leraren wel, want die snappen dat ook niet! (:?:)) Vervolgens fw. dat bericht dat wordt teruggestuurd door naar het goede adres en zeg je: "foutje, bedankt" *D

:+

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:07

Kettrick

Rantmeister!

Op donderdag 08 november 2001 20:46 schreef Niek1616 het volgende:
ohja, ik heb zelf een @home account.
Dan kan je hem gewoon versturen, @home heeft standaard al een delay van 48 uur :+

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 19:20 schreef RoeLz het volgende:

[..]

Dan kan je hem gewoon versturen, @home heeft standaard al een delay van 48 uur :+
Dan komt ie na het weekend pas aan :)
Zaterdag en Zondag is het weekend en worden de servers uitgezet
Pagina: 1