FAQ op NAPA 380?

Pagina: 1
Acties:

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 15:52
Ik weet niet of er een MOD is met een NAPA 380, maar anders zou ik wel willen helpen een FAQ te schreven over de NAPA 380, aangezien de topics erover Een hele vette kleine 8cm mp3cdplayer (deel 2) en [url"http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/220611/1?limit=25"]Een hele vette kleine 8cm mp3cdplayer[/url] Ontzettend veel posts krijgen, waarvan een hele hoop bestaat uit mensen met vragen over de NAPA die al zijn doorgenomen, waardoor ze dus of
1. 8 keer opnieuw beantwoord worden (heel irritant vind ik dat)
2. doorverwezen worden tot het lezen van het topic, wat waarschijnlijk erg onuitnodigend is, omdat ze zo ontzettend groot zijn.

Het leek me dus een goed idee om ze samen te vatten in een FAQ maar ik heb geen idee hoe het maken van zoiets werkt.

Het is denk ik wel een temporary FAQ, tenzij jullie vinden van niet.

nou ja... ehmz, zeg maar wat er moet gebeuren en/ofzo :z

Verwijderd

lijkt me een erg goed initiatief, ik heb het topic een tijdje helemaal bijgehouden, maar op een gegeven moment werd het toch te lomp, en teveel zinloze posts.
er moet iig wat de ervaren gebreken zijn e.d.

• SEFje
tja, nou ik wil best eens met een notitie blad naast die topics gaan zitten (wel ja, ik heb toch al geen leven) en een faq bouwen, maar aan wie moet ik die dan geven als ie af is?

En moeten er ook html codes in? zoals anchorpoints etc...

nou ik blaap teveel. Ik hoor het wel ;)

Ik zal in het weekend eens kijken wat ik kan doen op gebied van die FAQ.

Verwijderd

Hallo hier spreekte de topicstarter en 1e eigenaar van de napa mcd 380 in europa >:)
[/patsmode]

Ik vind het een goed initiatief en wil indien nodig meewerken/helpen. En ja, ik heb kennis van html/ubb >:)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is Kaj z'n hoekje. Ik probeer 'm wakker te schoppen :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• SEFje
Ik merk dat het niet is gelukt :z

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op vrijdag 09 november 2001 20:30 schreef SEFje het volgende:
Ik merk dat het niet is gelukt :z
Oh jawel hoor, alleen soms gaan er andere dingen even voor. :)
Ik zouhet zeer waarderen als je een dergelijke FAQ zou willen maken. Hoe je hem aanlevert mag je zelf weten (opgemaakt of niet), dan giet ik 'm wel in HTML-vorm als dat nodig is en maak er een FAQ-topic van in GT.

• p_m
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

p_m

Ik heb er zelf even een samenvatting geplaats op pagina 13 (zit ingesteld op 50 replies per page).

Putting the bit in Biton since 1997

• p_m
  • Niet online

p_m

Op vrijdag 16 november 2001 19:34 schreef p_m het volgende:
Ik heb er zelf even een samenvatting geplaats op pagina 13 (zit ingesteld op 50 replies per page).
Niet goed?

• Exirion
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 17 november 2001 13:32 schreef p_m het volgende:
Niet goed?
No offense, maar die featurelist met dat plaatje kun je bijna letterlijk van verschillende websites copy/paste'en. Bijna overal staat diezelfde opsomming van features.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 17 november 2001 13:32 schreef p_m het volgende:

[..]

Niet goed?
Ik had je draadje al bijna direct naar Kaj. ge-ícq'd.

Die is alleen niet zo vaak online.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• p_m
  • Niet online

p_m

Op zaterdag 17 november 2001 13:45 schreef Exirion het volgende:

[..]

No offense, maar die featurelist met dat plaatje kun je bijna letterlijk van verschillende websites copy/paste'en. Bijna overal staat diezelfde opsomming van features.
Ja? Maar dat vind ik toch wel erg logisch! :)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Zo.. geregeld.
Dergelijke lijstjes zijn wel handig om bij de hand te hebben... als er weer een vettere speler is, passen we de zaak gewoon aan :)

• Exirion
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 17 november 2001 15:20 schreef p_m het volgende:
Ja? Maar dat vind ik toch wel erg logisch! :)
Oh? En waarom vraag jij dan om een complimentje voor het copy/paste'en van wat zut van een website?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• p_m
  • Niet online

p_m

Op zaterdag 17 november 2001 15:57 schreef Exirion het volgende:

[..]

Oh? En waarom vraag jij dan om een complimentje voor het copy/paste'en van wat zut van een website?
O,o.... gaat ie weer... :)

Nou ok: ik heb even alles doorgelezen (alle pagina's), de websites bekeken en toen dit korte samenvattinkje geschreven. Omdat deze vragen voortdurend terugkwamen.

Nou ja... ik vraag niet om een compliment. Ik weet ook niet waar je dat hebt gelezen. Ik vroeg alleen of het goed genoeg was.

• SEFje
Ow, was niet echt aan het opletten (voor een week :P ) maare, wil alsnog wel ff in een FAQ kijken.

heb nu zelf tenminste ook daadwerkelijk een speler (anders is een FAQ maken wel erg zuur :P )
Pagina: 1