Hoe kan je IN een EXE bestand settings bewaren. Dus bijvoorbeeld van een server het port nummer. Ik wil het niet bewaren in een apart bestandje, hij moet de instellingen echt bewaren in de EXE file.
Thx
Thx
Verwijderd
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Dat staat je operating systeem niet toe, tenzij je een EXE wijzigt die niet gestart is.Op donderdag 08 november 2001 20:13 schreef Phalcon het volgende:
Hoe kan je IN een EXE bestand settings bewaren. Dus bijvoorbeeld van een server het port nummer. Ik wil het niet bewaren in een apart bestandje, hij moet de instellingen echt bewaren in de EXE file.
Thx
Verwijderd
Hij hoeft ook niet steeds te veranderen maar laten we zeggen de eerste keer dat je hem start moet je hem setuppen en daarna niet meer. Ik heb een remote server geschreven maar ik wil daarin dus eenmalige settings maken voordat ik hem weg stuur. Net zoals bij SubSeven. Daar heb je ook een editserver om de instellingen van de server file te maken. Ik zou graag willen weten hoe je dat doet.Op donderdag 08 november 2001 20:42 schreef Gerco het volgende:
Waarom wil je dit doen?
Als die settings eenmalig zijn, kun je ze er gewoon in compilen, als ze regelmatig veranderen, zou ik een andere oplossing zoeken.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Dan zul je een "setup prog" moeten hebben, die de .exe van de server wijzigt met de goede instellingen erin. Dit kun je zo bereiken:Op donderdag 08 november 2001 22:18 schreef Phalcon het volgende:
Hij hoeft ook niet steeds te veranderen maar laten we zeggen de eerste keer dat je hem start moet je hem setuppen en daarna niet meer. Ik heb een remote server geschreven maar ik wil daarin dus eenmalige settings maken voordat ik hem weg stuur. Net zoals bij SubSeven. Daar heb je ook een editserver om de instellingen van de server file te maken. Ik zou graag willen weten hoe je dat doet.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Met die TFileSource? Jep, dat kan prima. Of bv. benodigde dll's, etc. in je exe meeleveren.Op vrijdag 09 november 2001 12:25 schreef ceidhof het volgende:
Je zou zelfs je eigen setup-creator kunnen maken of niet? Settings uitpakken naar een .ini'tje ofzo.....