webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verwijderd
Als je er geen zin in hebt, kun je het net zo goed helemaal niet aan beginnen.
Verwijderd
maar ik probeer als het even kan zo weinig mogelijk extra technieken behalve HTML te gebruiken (goed voor de compabiliteit en snelheid)
Nee is niet conservatief, ik gebruik het net zo lief als iedereen, maar niet voor het nodig is
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Net als de P-tag, behalve voor CSS.. wat moet je ermee..
I used to be an atheist, until I realised I was god.
Verwijderd
Nou... XHTML in combinatie met CSS is de krachtigste combinatie omdat dat het meest compatible is met alle browsersOp donderdag 08 november 2001 20:52 schreef Jazzper het volgende:
die hele DIVjes heb ik nooit begrepen, die kun je toch alleen maar gebruiken als hangijzer voor CSS?
En wij willen graag een standaard, dus we gaan allemaal XHTML en CSS gebruiken toch
Op donderdag 08 november 2001 20:55 schreef Cheatah het volgende:
En wij willen graag een standaard, dus we gaan allemaal XHTML en CSS gebruiken toch![]()
Maargoed, ik zal ook ff nuttig zijnOp donderdag 08 november 2001 20:52 schreef Jazzper het volgende:
die hele DIVjes heb ik nooit begrepen, die kun je toch alleen maar gebruiken als hangijzer voor CSS?
Je kunt met de property "visibility" aangeven of je een div wél of niet wilt laten zien.
Dus:
1
2
| <div style="visibility: hidden;">content</div> <div style="visibility: visible;">content</div> |
Met javascript kun je deze opties "on the fly" aanpassen. Gebruik svp niet display: none. Dit werkt mooi in IE, maar de meeste andere browsers gaan hier helaas slecht mee om.
[edit]
btw, je kunt eigenlijk voor <p> hetzelfde doen
Inderdaad knulOp donderdag 08 november 2001 21:02 schreef Jazzper het volgende:
dat is wel een hippe en charmante oplossing
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
die laatste is PHP en dan moet ik dat hier tuis weer installeren samen met Apache.. duurt lang ;-)
|{ brrr }] |