Toon posts:

waarom crasht deze pc altijd op hetzelfde moment?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoilo allemaal

ik heb hier een athlon 750 waarop ik win 98 se opnieuw heb opgezet (vanaf een kale hd). nu wil ik office 2000 installen maar iedere keer als ik dat probeer zegt hij dat ie5setup ofzo een ongeldige bewerking heeft gedaan. vervolgens gaat de installatie gewoon verder. tot op een gegeven moment ik de foutmelding opnieuw krijg en dan is er vervolgens geen beweging meer in de hele bak te krijgen ( behalve dan als ik hem optil om door het raam naar buiten te gooien).
ik heb er al een keer nieuw geheugen ingezet en ik heb ook alle overbodige kaarten eruit gehaald maar hij crasht iedere keer weer op precies hetzelfe moment

wie kan mij helepen?

Verwijderd

[b] ( behalve dan als ik hem optil om door het raam naar buiten te gooien).
>:) :) :P :o :D :P :o :D HAHAHAAH HOOOOOOO....
ik moet fff heel hard lachen......

tsja klinkt toch als een softwarematische fout ofzo.
Al eens gedacht om op win2k/winxp over te stappen vanwege meer stabiliteit?
Het klinkt trouwens als een registerfout ofzoiets.
of anders probeer eens een utility(als norton utilities om fouten op te sporen en te repareren)

Verwijderd

Probeer eens windows 98 SE.. of windows 2000 of windows XP in dit geval. als het dan nog iets gebeurd ligt het of aan je office 2000 of er is iets hardware matig niet goed.
Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb kunnen helpen

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Verrotte kopie :?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 20:15 schreef Flyer17 het volgende:
Probeer eens windows 98 SE.. of windows 2000 of windows XP in dit geval. als het dan nog iets gebeurd ligt het of aan je office 2000 of er is iets hardware matig niet goed.
Kun je nog meer mogelijkheden verzinnen? Zo heb je ongeveer alles wat er mogelijk is, erg breed beschreven. Daar heeft ie natuurlijk niks aan.
Ik denk inderdaad dat de office 2000 CD niet goed is. Ik zou met de CD, die je natuurlijk gekocht bij de software albert heijn, teruggaan. Als zij het dan even op hun systeem proberen, en het gaat daar ook fout, dan krijg je wel een nieuwe hoor.

• Sabbath
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09-2025
Op donderdag 08 november 2001 20:11 schreef dragak het volgende:

[..]

of anders probeer eens een utility(als norton utilities om fouten op te sporen en te repareren)
no offence enzow hoor, maar hoe wil jij fouten repareren op een cd???

en ik denk idd dat je cdtje verrot is.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:35
Op donderdag 08 november 2001 20:31 schreef Sabbath het volgende:

[..]

no offence enzow hoor, maar hoe wil jij fouten repareren op een cd???

en ik denk idd dat je cdtje verrot is.
kan toch best :? misschien is er bij het branden iets misgegaan? :+

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

{{{{{{{{{zegt hij dat ie5setup ofzo een ongeldige bewerking heeft gedaan}}}}}}}}}}}}}}}}}}

ie5 setup op een office 2000 cd??????

Verwijderd

Topicstarter
allemaal bedankt voor jullie reacties, ik denk dat ik morgen toch maar even een vers gebakken cdtje probeer te ritselen van een kameraad ofzo. de cd waarvan ik office probeer te installen is een iets gekoper merk cdr en is al een beetje oud aan het worden. het meest waarschijnlijke lijkt me dus ook dat het probleem daarmin zit.

ik bedacht me later ook dat als een systeem 5 keer op precies hetzelfde moment in een installatie crasht het toch moeilijk een stukje hardware kan zijn met een vage fout. of denk ik dat verkeerd?

maar ik zal mijn vermoeide hoofd nu eens te rusten leggen om zodoen morgen maar weer verder te gaan met het pctje.

welterusten en nogmaals bedankt allemaal!

• Oceria
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08 21:05

Oceria

I've been in between....

Office 2000 kan niet zondermeer op Win 98 geïnstalleerd worden. Foutje van M$.
Eerst IE upgraden naar 5.5 schijnt te helpen. Er staat bovendien iets op de officiële M$ website hierover, weet alleen niet meer waar. FF zoeken dus. Maar probeer eerst ff met een update van IE. Succes! :)

Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...

• Postie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 12:04

Postie

No beer, no glory

Op vrijdag 09 november 2001 12:31 schreef Oceria het volgende:
Office 2000 kan niet zondermeer op Win 98 geïnstalleerd worden. Foutje van M$.
Eerst IE upgraden naar 5.5 schijnt te helpen. Er staat bovendien iets op de officiële M$ website hierover, weet alleen niet meer waar. FF zoeken dus. Maar probeer eerst ff met een update van IE. Succes! :)
Op mijn win98 SE office 2k zonder problemen geinstalleerd, dus geldt niet voor alle systemen. Ik draai IE 5.0.

Live every day, as if it's your last one

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 20:11 schreef dragak het volgende:

[..]

Windows se98 is nog steeds de stabielste!

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
Op donderdag 08 november 2001 20:39 schreef dragak het volgende:
{{{{{{{{{zegt hij dat ie5setup ofzo een ongeldige bewerking heeft gedaan}}}}}}}}}}}}}}}}}}

ie5 setup op een office 2000 cd??????
yep, staat er standaard op.

[ontopic]
Norton utilities zou wel eens een uitkomst kunnen bieden, maar aangezien je net windows er opnieuw op gezet hebt, lijkt die kans me ook klein. Probeer Windows 2000/XP eens. Millenium zou ik niet proberen omdat 98 stabieler is dan ME.
[/ontopic]

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
Op vrijdag 09 november 2001 13:59 schreef ariebanaan het volgende:

[..]

Windows se98 is nog steeds de stabielste!
vind je? ik draai XP en die crasht toch iets minder dan 98SE

Verwijderd

Het klinkt misschien vreemd, probeer eerst eens de internet explorer te deinstalleren en daarna je office te installeren, dat wil nog wel eens helpen. Ik heb deze vraag eerder gehad en toen was dit ook de oplossing.

Office2k heeft namelijk ie5.0 nodig (monopolie spelletje, iemand? :Y) ) als je echter een betere IE (bijv. 6.0) hebt geinstalleerd dan loopt het update programmatje niet.

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 20:15 schreef Flyer17 het volgende:
geloof dat ik ff wat beter moet lezen ..

Ik bedoelde een clean install..
en soms kan het ook hardware matig in de war liggen in win98se waardoor programma's niet goed willen werken..
Zelf heb ik ook vrij lang lopen kutten met office 2000 voordat hij goed op mijn pc draaide.. bleek dat er een aantal dingen niet helemaal oke stonden van mijn hardware instellingen..

Verwijderd

4 woordjes: It's just BAD timing :)
Pagina: 1