Welke cooler kan ik het beste gebruiken voor de amd athlon xp 1800+ ?
Kan het niet vinden in de search
vind het ook nogsteeds verrot om te kiezen...Op donderdag 08 november 2001 20:01 schreef STARMAN het volgende:
Welke cooler kan ik het beste gebruiken voor de amd athlon xp 1800+ ?
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Verwijderd
Verwijderd
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Erg stil?? Dacht het niet!!! Dat koelertje is eenOp donderdag 08 november 2001 20:52 schreef Moody het volgende:
een volcanoII is erg stil ....
laat maar lekker liggen dat dingOp donderdag 08 november 2001 21:24 schreef PPietje het volgende:
Ik heb nog een Thermaltake Superorb liggen. Is die genoeg voor op de 1800+?
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Ze zuigen misschien wel, maar ik ben niet van plan te overklokken en ik heb deze nog, dus alstie goed genoeg is zou ik hem graag gebruiken.Op vrijdag 09 november 2001 01:06 schreef Bamibal het volgende:
[..]
laat maar lekker liggen dat ding
TT superorbs zuigen:R
koelers horen toch te zuigen?Op vrijdag 09 november 2001 01:28 schreef PPietje het volgende:
[..]
Ze zuigen misschien wel, maar ik ben niet van plan te overklokken en ik heb deze nog, dus alstie goed genoeg is zou ik hem graag gebruiken.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
neem dan de DP5-6131AOp donderdag 08 november 2001 23:08 schreef STARMAN het volgende:
OK, en stel nu dat ik dus die cooler master neem. Welke type wordt het dan voor de 1800+
Verwijderd
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Verwijderd
Op vrijdag 09 november 2001 09:01 schreef Moody het volgende:
[..]
koelers horen toch te zuigen?
hoe komen ze anders aan lucht