Stervende Iiyama ?

Pagina: 1
Acties:

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
Ik heb nu ruim 2 jaar een Iiyama vision master pro 450 (19" dus) Maar heb sinds een weekje een vaagprobleem

Af en toe (lijkt vaak te zijn als monitor paar uur aangeweest is, ff uurtje uit en dan aan) is het beeld enorm licht / fel en heb ik een stuk of 20 witte/grijze diagornale (ze zijn bijna horizontaal maar net niet)lijnen over m'n beeld lopen van links onder naar rechts boven

Na een tijdje (15-25 mins) trekt alles weer bij en is m'n beeld weer perfect

Ik draai geen resoluties boven de specs ofzo en heb er verder ook geen vage dingen mee gedaan

-Heb BNC en stadaard kabel geprobeerd
-Heb op andere pc geprobeerd

Heeft niets geholpen :(

Iemand die weet wat dit kan zijn? Of kan ik maar beter beginnen met het zoeken van de bon/garantie bewijs

• Ozzi
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:29

Ozzi

??

als ik jou was zou ik het gerantibewijs maar zoeken

geen

• budi
  • Laatst online: 21-08 16:59
Die vage strepen zie je vaak ook bij hele oude 14" monitoren die op sterven na dood zijn, althans heb ik eens gehad lang geleden.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Lijkt me zowiezo een goed idee om het garantiebewijs er eens bij te zoeken. Ik heb ook wel eens strepen door mijn beeld, maar niet zoals jij het omschrijft.. en dan heb ik nog maar een CTX 15"

• Renkie
  • Laatst online: 11-08 09:51
Mja das dus het probleem -> ben paar maand geleden verhuisd en kan dat kut papier niet terugvinden !

ARGGGGGGG

Bonnetje heb ik, boekje ook nog maar volgens mij zat er een apparte iiyama garantie kaart bij

Verwijderd

Bonnetje is genoeg , de winkel moet je probleem oplossen als ie binnen garantie is . Jij niet ...

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Mmmmmm, als jij je bon niet kunt vinden, dan kun je contact opnemen met iiyama.
Zij kunnen zien aan je serienummer hoe oud de monitor is, en of deze dus nog garantie heeft.
En deze garantie reparatie vindt plaats door Teleplan, dus veel suc6.

And The Only One

Verwijderd

ik wordt gek van dat pokke merk Iiyama
kut zooi, kut tering teleplan

monitor is net een dagje terug van dat teleplan ,
maar nu heeft ie in ene een gare vage plek die de kleuren heeeel raar laat zien (en met wit nog rare verticale lijntjes ook)(links boven in het hoekje)
heb die Teleplan gebeld en ze flink uitgescholden !!!
Pagina: 1