Toon posts:

verschil fat32 en NTFS

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wat is het verschil?
welke is sneller?

dank u.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
search

OP SLOT

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Fat32 is sneller, NTFS is niet bedoelt voor snelheid.

Gebruik de search liever voor dit soort info.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Jullie beide reacties vallen me een beetje tegen.
pentium, in de faq van WOS staat al het een en ander omschreven over de verschillen tussen NTFS en FAT32. Kijk maar hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/5#5
Ook is dit onderwerp al tot in den treure voorbij gekomen, dus het verbaast me een beetje, dat je jouw antwoord al niet in andere topix beantwoord hebt gekregen. :?

MaLa, het roepen van 'search' en 'slotje' voegt nou niet direct iets toe aan deze topic. Sterker nog dit gedrag is misschien nog wel erger dan de 'foute' posting van pentium.
Zeker gezien het feit, dat de search al een paar dagen flink overstuur is. |:(
Zit je ergens mee, post het dan in het SU forum en houdt de database verder schoon van allerlei onzinnige postings.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 19:50 schreef pentium het volgende:
wat is het verschil?
welke is sneller?

dank u.
NTFS bied meer compressie en beveiligingsmogelijkheden en is oorspronkelijk bedoeld voor netwerken. Het verschil in snelheid is met FAT32 is mij niet bekend.

Mijn advies: als je niet met een dualboot systeem werkt, dan zou ik NTFS gebruiken, je kunt nl. uit Win98 geen ntfs-schijven of partities benaderen, tenzij je daarvoor een apart proggie installeerd. ;)

Verwijderd

Hier zijn veel topics over te vinden en de meeste info kan je bij microsoft zelf vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.