Toon posts:

Breedband in Den Haag, info graag.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort wellicht in het centrum van Den Haag wonen en ik vraag mij af wat daar de snelheden zijn van flatrate internet. Via de Search heb ik al begrepen dat Casema niks is. Zijn zij de enige kabelaars? In dat geval wordt het dus ADSL. Wat zijn daar je ervaren snelheden? Waar ik nu zit (chello trouwens), haal ik 160kB/s downstream en 15kB/s up. In de praktijk is het down vaak 60k of zo, maar dat zal in Den Haag wel minder zijn, of heb ik het mis?

Zouden diegenen die er ervaring mee hebben, de maandelijkse kosten en up/down-snelheden willen geven? Dan kan ik me beter oriënteren...

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Kijk eens op www.mordax.nl of www.speedsuite.net. Daar vind je de behaalde snelheden èn info over kosten e.d. per abbo.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:50

Tourniquet

Hiya, fellas!

Wanadoo Cable Premium is helemaal niet slecht hoor, geeft je 512 kbit down en 128 kbit up.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

ja idd helemaal niet slecht,
ik download gemiddeld me 70 k , laatst had ik uitschiet van 140, ftp.quicknet.nl, lage pings in nederland , rond de 20 ms en VS rond 110 ms.
nee ik ben wel tevree, ADSL basic, ga je rond de 50 k, max 50 k, ook weleens uitschieters, maar niet extreem.
Maargoed, iedereen moet het voorzichzelf uitmaken wat voor verbinding die neemt.
adios
EekDaFreak

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 10:54
Ja ik ga ook in denhaag wonen (pas over 8 maanden ofzo hoor) maar ik heb nog niet zo druk gemaakt over het internet daar... ik bedoel den haag... zal wel goed komen :P maar het is de kabel boer is daar dus casema... en ze leveren daar nu premium? geweldig!!!
Ik heb nu ook casema wanadoo premium... En de rest van alphen heeft over het algemeen mxstream... Het is behoorlijk sneller dan mxstream.... en dat voor de zelfde prijs... De klantenservice van casema sucks zwaar maar dat heb je toch nouwlijk mee te maken...
Nah succes met kiesen (ga voor casema)

edit: greetz verwijderd special voo EekDaFreak :)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

offtopic:
[quote]
Op donderdag 08 november 2001 20:00 schreef EekDaFreak het volgende:
adios
EekDaFreak
[/quote]

kijk eens naar je sig!

Verwijderd

ja sorry
ik zag et al
allrighty then

Verwijderd

Topicstarter
Is Wannadoo hetzelfde als Casema tegenwoordig? En waarom hoor ik allerlei kotservaringen van mensen via Search en hier opeens goed? Een duurder abbo os zo? :?

Ik heb foor 99,95 gulden per maand nu 70kB met uitschieters naar 160, 200 met DAP down met chello, en 15kB up. Dat zal wel achteruit gaan :( maar ik wil wel snel blijven >:)

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:50

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op donderdag 08 november 2001 20:23 schreef IEEE802.5 het volgende:
Is Wannadoo hetzelfde als Casema tegenwoordig? En waarom hoor ik allerlei kotservaringen van mensen via Search en hier opeens goed? Een duurder abbo os zo? :?

Ik heb foor 99,95 gulden per maand nu 70kB met uitschieters naar 160, 200 met DAP down met chello, en 15kB up. Dat zal wel achteruit gaan :( maar ik wil wel snel blijven >:)
Alle kabelabonnementen van Casema heten Cable Wanadoo, omdat zowel Casema als Wanadoo dochterondernemingen zijn van France Telecom. Wanadoo inbel & ADSL hebben dus opzich niets met Casema te maken, maar Wanadoo Cable = Casema.

Jij vind waarschijnlijk slechte berichten over het Basic abbo (NIET Broadband Basic dus!). Deze "oude" Basic abbo's maakten gebruik van het Deltakabel Demos modem en dat staat nu niet bepaald bekend om zijn goede prestaties... ;)

Inmiddels biedt Casema ook abonnementen aan met het Com21 modem (Broadband Basic en Broadband Premium) en dat systeem presteert wel goed. Betrouwbaar en (interessant voor gamers) een hele lage ping.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Zoals ook hier het geval is. Ook hier snelheden van 64kB/s download en 17 kB/s upload. Pingen met 26 ms in NL en 100 á 150 naar US.

Het maakt ook niet zoveel uit waar je zit. Ik zit in Zeist, maar in Den Haag worden dezelfde resultaten bereikt (volgens Speedsuite iig).

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 10:54
Op donderdag 08 november 2001 20:39 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Alle kabelabonnementen van Casema heten Cable Wanadoo, omdat zowel Casema als Wanadoo dochterondernemingen zijn van France Telecom. Wanadoo inbel & ADSL hebben dus opzich niets met Casema te maken, maar Wanadoo Cable = Casema.

Jij vind waarschijnlijk slechte berichten over het Basic abbo (NIET Broadband Basic dus!). Deze "oude" Basic abbo's maakten gebruik van het Deltakabel Demos modem en dat staat nu niet bepaald bekend om zijn goede prestaties... ;)

Inmiddels biedt Casema ook abonnementen aan met het Com21 modem (Broadband Basic en Broadband Premium) en dat systeem presteert wel goed. Betrouwbaar en (interessant voor gamers) een hele lage ping.
In princiepe heb je hier genoeg aan maar ff korte samenvating/aanvulling:

Casema heeft dus nog een oud (slecht werkend)netwerk , waar als alles goed gaat geen mensen meer opworden aangesloten.

Er is inmiddels een opbouw van een vernieuwd netwerk lopend dat idd wel succes vol is en dat dus word aangegeven met Broadband. Daar zijn minder ontevreden mensen over.

En over dat casema / kabel langzamer zou worden. Daar heb je idd kan op. Maar je hebt maar een contract van 3 maanden. Dus wordt het bagger kan je zo overstappen naar mxtream als je dat zou willen. Ik dat dat nog niet zo snel het geval zal zijn...

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:35
En de ping roelt zwaar dus altijd erg laag. sommige cs servers met 30-40 :)

Verwijderd

Topicstarter
dat klinkt al beter :-). Dan ga ik voor broadband kaashema, want adsl is me net iets te prijzig, met minstens 170 piek in de maand. iig allemaal bedankt :-)
Pagina: 1