Chello verandert zomaar me email adres?

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-08 21:28
Vandaag werd mijn kabel weer aangesloten (ik was op school) maar me moeder zei dus dat ze wat probs hadden en uiteindelijk toch maar gewoon de Com21 modem weer gebruikte.

Nou ja internet werkt wel enzo maar ze hebben me email adres zomaar ineens veranderd!!! En ik kan ook me mail nie meer ophalen van me oude mailbox. Van a.koller01@chello.nl naar a.koller1@chello.nl waar the fuck slaat dit op want nu is me @telekabel.nl forwarder (dat email gebruik ik dus ALTIJD) ook ineens nutteloos want die forward nog naar a.koller01@chello.nl en daar kan ik nie meer op()$#&(@&*()&#

Weer lekker genaaid door upc dus, ga morgen wel bellen, zal wel nutteloos zijn maar goed :(

• TRON
  • Laatst online: 16-08 07:26
errug lijp van you pee see

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

aangezien je weer opnieuw bent aangesloten (zoals ik het begrijp) kan je originele emailadres aan een andere UPC klant gegeven zijn? Anders, als je oude adres nog bestaat en niet aan een ander is gegeven, kan met een beetje moeite van het emailteam (het bestaat echt) je oude adres WAARSCHIJNLIJK gebruikt worden.

Blijf aardig tegen m'n ex-collega's en ze zullen die moeite wel doen.

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Ik had eerder het idee dat ze bij Miekol het modem door een ander type zouden vervangen. Dat is dus uiteindelijk niet gebeurd. Blijft het toch raar dat dat e-mailadres ineens gewijzigd is.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• miekol
Ik ben verhuisd en ze kwamen de boel aansluiten. De nieuwe modem werkte niet dus toen hebben ze maar weer de com21 gebruikt. Alles was netjes ingesteld op pc enzo maar me email is van a.koller01 naar a.koller1 veranderd en me pass is ook veranderd?!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

je kan voor je emailadres een alias aanvragen, bijv. schaap@chello.nl
dus dan neem je je oude adres toch als alias

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• miekol
Waar kan da?

• miekol
Ehm ja sorry maar waar kan ik zo een chello alias aanmaken zie ut zelf nergens op chello pagina???

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
hebben ze bij mij ook geflikt. Mijn e-mail addres was eerst p.wan en nu pwan. Hadden ze wel eerder kunnen zeggen. Ik zat uren te koten aan mijn ftp client omdat ik niks meer kon uploaden omdat mijn username ook gelijk was veranderd. :(

dikzak

• miekol
Weet iemand waar dit opslaat dan???

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op vrijdag 09 november 2001 00:07 schreef miekol het volgende:
Waar kan da?
even naar de helpdesk bellen, het staat geloof ik nergens aangegeven maar het kan wel als jij dat wilt.

wordt dan watjijwilt@chello.nl
mits het nog niet bezet is natuurlijk
je kan ze misschien ook eens vragen of je je oude adres terugmag? emails reageren ze nooit op (zeggen ze aan de tel.) dus je moet ze toch bellen :{

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 01:49 schreef dreeke het volgende:

[..]

even naar de helpdesk bellen, het staat geloof ik nergens aangegeven maar het kan wel als jij dat wilt.

wordt dan watjijwilt@chello.nl
mits het nog niet bezet is natuurlijk
je kan ze misschien ook eens vragen of je je oude adres terugmag? emails reageren ze nooit op (zeggen ze aan de tel.) dus je moet ze toch bellen :{
Op Chello's site kan het (nog) niet. De helpdesk kan inloggen op het nieuwe systeem en aliassen aanmaken, inderdaad mits ze nog niet bestaan. Als je oude adres daadwerkelijk verwijderd is kunnen ze het daarop zetten.

Verwijderd

ff gecontroleerd, je oude adres bestaat niet meer, het zou dus een kleine moeite moeten zijn om je alias daarop te zetten.

helaas werkt mijn login niet meer (ontslagen) anders had ik het vanaf thuis ff voor je gedaan. Je zult dus ff moeten bellen. Je moet wel een half uur wachten, maar hij is nu gratis.

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:00
ik krijg constant mail op me alias. Deze begint met een i.enz.@chello.nl maar krijg ook mail bedoelt voor mensen met bijna zelfde adres, maar dan ipv i.enz@chello.nl ook mail bedoelt voor j. en l.

• Chello200
  • Laatst online: 20-05 19:00
Op maandag 12 november 2001 12:06 schreef Chellosupport het volgende:
helaas werkt mijn login niet meer (ontslagen) anders had ik...
wat heb je dan gedaan bij Chello ? Zeker illegale games zitten te downen bij nieuwsgroepen ? :P

dikzak

Verwijderd

heheh, nee, ze moesten me een vast contract voor een jaar aanbieden. dan nemen ze liever een ploeg N00bs. schijnbaar goedkoper... toen ik vertrok waren we zwaar onderbezet en net gratis geworden. wachtrijtje van 1œ uur, etc. knikkeren ze er ook nog een veteraan uit. goh, vinden mensen het hier raar dat ze lang moeten wachten?... >:)

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 14:47 schreef marsian het volgende:
ik krijg constant mail op me alias. Deze begint met een i.enz.@chello.nl maar krijg ook mail bedoelt voor mensen met bijna zelfde adres, maar dan ipv i.enz@chello.nl ook mail bedoelt voor j. en l.
vervelent, maar niets aan te doen. mischien een andere alias nemen, iets anders kan ik ook niet bedenken.

• Bergen
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Ome Gerben zal het vraagstuk even beantwoorden. UPC is overgegaan op een nieuw systeem. Bij de overgang naar het nieuwe systeem zijn een aantal klanten niet meegegaan door fouten bij de klantgegevens daarvan in 't oude systeem. Die klanten zijn achteraf handmatig ingevoerd, maar het oude e-mailadres staat wel als in-gebruik-zijnde geregistreerd, met als gevolg dat UPC bij de herinvoer een ander adres moest uitzoeken.

V: Kan UPC die oude adressen dan niet gewoon ff vrijgeven in het nieuwe systeem?
A: Jahoor, geen probleem.
V: Waarom doen ze dat dan niet?
A: Omdat ze niet weten bij wie ze daar voor moeten zijn.
V: Waarom vragen ze dat dan niet even na?
A: Uit gemakzucht.

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zou een of andere suffige Harry :Z die boel een beetje slecht hebben zitten overtiepen? :?

No Harry-flame intended >:)

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op maandag 12 november 2001 20:40 schreef BreadFan het volgende:
Zou een of andere suffige Harry :Z die boel een beetje slecht hebben zitten overtiepen? :?

No Harry-flame intended >:)
Nee, lees nou ff mijn post. That's the truth. En inderdaad, zoals 'Chellosupport' ook al zei: Ze kunnen vast je mailadres wel weer overzetten, als er maar even iemand achteraan gaat. Zou op zich geen probleem moeten zijn. En wat inderdaad ook kan zijn is dat iemand anders je mailadres toegewezen heeft gekregen omdat je tijdelijk niet in 't nieuwe systeem stond.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Hey Chellosupport.. ik snap je sig niet. Hield je eerst wel een Chellobabbel dan? Ik bedoel: ik werk nog steeds voor UPC maar daarom ga ik toch nog geen upc-babbel zitten te houden? Eerlijkheid duurt 't langst dus ik blijf ook gewoon eerlijk.

Verwijderd

Succes met aanvragen van je mail password... Ik heb NOOIT een brief gehad met de account info enzo. En ik heb nu zo'n 2 jaar kabel.

Gelukkig was er eens een dom gansje dat me telefonisch mijn pwd voor email gaf. :)

Helaas weet ik haar naam niet, had je het ook kunnen proberen :;)

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op maandag 12 november 2001 23:06 schreef Combimix het volgende:
Succes met aanvragen van je mail password... Ik heb NOOIT een brief gehad met de account info enzo. En ik heb nu zo'n 2 jaar kabel.
Ik ook niet, de monteur zou later terug moeten komen voor de APS maar die heb ik zelf doorlopen.. Kheb het paswoord zelf maar ff opgezocht op 't werk. Maar je kunt je gegevens zo schriftelijk toegestuurd krijgen. 1 muisklikje.
Gelukkig was er eens een dom gansje dat me telefonisch mijn pwd voor email gaf. :)
Haha dat mag idd niet.
Helaas weet ik haar naam niet, had je het ook kunnen proberen :;)
Speciaal naar haar vragen? "Ja mag ik ... even? Ik wil namelijk graag mijn chello-paswoord weten." Dan nemen we je vast wel serieus :)

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 23:02 schreef GerbenW het volgende:
Hey Chellosupport.. ik snap je sig niet. Hield je eerst wel een Chellobabbel dan? Ik bedoel: ik werk nog steeds voor UPC maar daarom ga ik toch nog geen upc-babbel zitten te houden? Eerlijkheid duurt 't langst dus ik blijf ook gewoon eerlijk.
Kmoet zeggen dat ik ook eerst de waarheid vertelde, maar UPC ook wel enigszins verdedigde.

en zoals ik al verteld heb, je oude email is nog beschikbaar. vlug bellen dus om het terug te laten zetten voordat een ander 'm krijgt.
Pagina: 1