Kan iemand mij uitleggen hoe onder XP of 2000 of ME een dial-up server te maken is? Dus dat mensen op een bepaalde computer inbellen en vanaf daar verder het internet op kunnen...
en dan demand-dial routing configgen.
werkt hier prima op w2k server met isdn-verbinding voor batch smtp.
let bij server wel op DNS config (kan geen root server meer zijn)
werkt hier prima op w2k server met isdn-verbinding voor batch smtp.
let bij server wel op DNS config (kan geen root server meer zijn)
|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|
Ik neem aan dat je geen server hebt draaien, je zou kunnen kijken naar 3d party software. In principe is het makkelijkst als je bijv een 2000 server draait, Routing and Remote acces , ff user accxountjes aanmaken en klaar is kees, werkt hier perfect. Succes verder.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
nee, ik heb hier inderdaad nog helemaal geen enkele server draaien. Met de incoming connection mogelijkheid van XP zelf werkt het in elk geval niet. Kan alleen netwerk omgeving e.d. zien, maar geen internet. Ik ga dat Remote dinges eens even proberen!
Bedankt!
Bedankt!
freesco bijvoorbeeld 
die heeft die optie ook
die heeft die optie ook
Dan mag jij me ff vertellen welke 56k modem (intern/extern) wordt ondersteunt door linux want ik krijg dat ding niet aan de praat met mun motorola 56k modempie
werkt perfect
en nee die interne software modempies (winmodem) zal je nooi inder linux werkend krijgen
Pagina: 1