Toon posts:

Masterlijk counterstrike probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik heb dus een groot counterstrike probleem.

Ik heb thuis een netwerkie. Elke computer heeft internet op dit netwerk. (van tiscalli :r ). Een tijdje geleden was mijn computer de gene die het internet verdeelde. Nu heb ik dus een celeron 500 gekocht en die gebruik ik om nu het internet te verdelen. Ik heb hier wel win xp opgezet (omdat ik geen ander os kon vinden in mijn cd collectie). 2 computers (waaronder die van mijzelf en die andere van mijn broer) draaien ook op win xp. En we hebben ook nog een verloren p2-333 staan met win 98. Nou het probleem nu is dus dat ik niet meer kan counterstriken. AAAAAAAAAAAAAAAAHHHH. Mijn ergste nachtmerrie is werkelijkheid geworden. Nu heb ik zo een idee dat win xp poorten van mijn counterstrike in beslag neemt ofzo. Af en toe doet hij het wel weer. (voor een niet te lange periode). Als er iemand op het netwerk aan het internetten is kan ik al helemaal niet counterstrike. Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen want ik word er schijtziek van?

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Probeer de standaard firewall in Windows XP eens uit te zetten.

Verwijderd

Netwerkverbinding > geavanceerd > ICW uitzetten dus :)

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:53

Hu9o

Schokkend

Sygate

Ik heb een zelfde situatie als jij, maar ik heb sygate op de server draaien. En ik kan wel gewoon counterstriken.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Topicstarter
is uit. volgens mij... evengoed ff checke..
:7

Verwijderd

Topicstarter
oww. ik heb win proxy...

mmm.. ff sygate dan maar downloaden en instaleren. heb er toch veel goeie verhalen over gehoord.
Pagina: 1