Hepta speakers?

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-08 19:14
iemand hier ervaring mee?
ik heb die boxen zien staan bij een winkel in boz, voor 1250,- lijkt mij best goedkoop.
ik ga ze aansluiten op me NAD c320 versterker.

ik heb ze zelf al wel gehoord, en het klinkt erg goed, alleen ik weet alleen dat het van nederladse makelij is, meer niet.

omdat het een voor mij onbekend merk is: heeft iemand hier ervaringen mee?

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 19:04 schreef koornee het volgende:

ik heb ze zelf al wel gehoord, en het klinkt erg goed,
Boeit de rest dan nog?

• koornee
Op donderdag 08 november 2001 19:05 schreef MREn het volgende:

[..]

Boeit de rest dan nog?
ja das waar, maar ik wil gewoon wat ervaringen van andere horen, eigenlijk alleen om te weten dat het geen miskoop wordt, niet voor het geluid want dat zit wel goed vind ik, maar gewoon qua merk enzo.

Verwijderd

Ik ga begin volgend jaar ook een merk kopen waar bijna niemand van gehoord heeft, maar waarvan ik het goed vind klinken, dat is voor mij het belangrijkste, heb je ook nog iets speciaals :)

Verwijderd

Hepta maakt al heel lang speakers...hun huidige lijn ken ik niet...vergelijk gewoon met andere speakers uit de zelfde prijsklasse....

• koornee
oke, ik had er nog nooit vangehoord, en ik ga ze dus ook kopen morgen, heb ff gekeken op de site van hepta en die boxen zijn normaal iets van 1500,- dus das best goedkoop als ik ze voor 1250,- meeneem.

omdat ik er nog nooit van heb gehoord dacht ik misschien dat een tweaker het weet of het een beetje kwaliteit is enzo.

Pagina: 1