The playa foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Als ik bepaalde avi bestanden wil openen krijg ik de foutmelding "the file on this location could not be opened". Weet iemand waaraan dit ligt?

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:21
Misschien dat hij nog in gebruik is. Start je computer is opnieuw op, en kijk of hij hem dan wil openen. En probeer het eens met iets anders dan 'The playa'.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dan kan het wel een avi zijn, maar is het niet per definitie. En Tha Playa speelt alleen avis af die in Divx zijn gecomprimeerd.

Dus gewoon Mediaplayer ofzo gebruiken daarvoor.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• ajampaniki
Op donderdag 08 november 2001 18:44 schreef LuNaTiC het volgende:
Dan kan het wel een avi zijn, maar is het niet per definitie. En Tha Playa speelt alleen avis af die in Divx zijn gecomprimeerd.

Dus gewoon Mediaplayer ofzo gebruiken daarvoor.
Mediaplayer kan hem niet afspelen. Mischien verkeerde codec? Zo ja, hoe weet ik welke ik wel moet hebben?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Over welke film praten we?

als er bv SMR in de filename hbe je de SMR codec nodig. Codecs kun je afhalen van www.divx-digest.com

Als dat het niet is, zul je wat moeten experimenteren met andere codecs.

Toch denk ik dat het ligt dat het geen Divx is. Dan zou het filmpje corrupt kunnen zijn. Wat is de foutmelding van Mediaplayer?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• ajampaniki
Er kan geen combinatie van filters worden gevonden om de gegevensstroom te genereren.

er staat trouwens ind voor de bestandsnaam.

• Fatamorgana
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Misschien rare tekens in bestandsnaam of padnaam. Ik heb die foutmelding ook wel eens en dan rename ik voor het gemak ff de file naar 1.avi en dan doet ie het altijd bij mij.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Hmmmm dan gok ik toch dat je het avi-tje naar je prullenbak kan slepen

btw: ROFL link in je sig :D

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 22:31
dat betekent dat je file corrupt is of onvolledig

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Heb je de film wel helemaal? Als ie nog niet heel is zegt ie dat. Het beste kan je hem openen met VirtualDub, die zegt dan als het avi niet compleet is, anders zegt ie ook welke codec je mist

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• ajampaniki
Op donderdag 08 november 2001 18:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Over welke film praten we?

als er bv SMR in de filename hbe je de SMR codec nodig. Codecs kun je afhalen van www.divx-digest.com

Als dat het niet is, zul je wat moeten experimenteren met andere codecs.

Toch denk ik dat het ligt dat het geen Divx is. Dan zou het filmpje corrupt kunnen zijn. Wat is de foutmelding van Mediaplayer?
kheb nog een andere film waar smr voorstaat. Welke codec moet ik hiervoor hebben?

ps: welke link in me signiature?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op donderdag 08 november 2001 19:20 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

kheb nog een andere film waar smr voorstaat. Welke codec moet ik hiervoor hebben?
lees de quote die je aanhaalt nog maar es goed :)

edit: ff aardig geweest: http://www.divx-digest.com/software/smrcodec.html

• ajampaniki
Op donderdag 08 november 2001 19:21 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

lees de quote die je aanhaalt nog maar es goed :)

edit: ff aardig geweest: http://www.divx-digest.com/software/smrcodec.html
de file die eropstaat kan ik niet downen. Je hebt er een password voor nodig.

en kweetnog steeds niet elke link je bedoeld.

• ajampaniki
Op donderdag 08 november 2001 19:25 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

de file die eropstaat kan ik niet downen. Je hebt er een password voor nodig.

en kweetnog steeds niet elke link je bedoeld.
mediaplayer downed wel een codec maar na het downen krijg ik alleen geluid en deze foutmelding "A decompressor was downloaded for this file, but it didn't work. You may need to restart your player or browser."

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 22:31
probeer het hier maar eens
http://www.smr-movies.net/smrpatchsetup.zip

en hier is nog een link voor een patch waarmee je onvolledige AVI's mee kan afspelen
http://www.smr-movies.net/SmRFix.zip

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• ajampaniki
Op donderdag 08 november 2001 19:43 schreef sunturion het volgende:
probeer het hier maar eens
http://www.smr-movies.net/smrpatchsetup.zip

en hier is nog een link voor een patch waarmee je onvolledige AVI me kan afspelen
http://www.smr-movies.net/SmRFix.zip
thnks. De eerste doet het iig.

edit

de tweede nu ook :)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Tjah, ik heb niet getest of ie werkelijk downloadde...

maar met een beetje fantasie had je vast wel via de search, google of via links op die site het gevonden.

Zo moeilijk is het allemaal niet, of wil je het echt helemaal voorgekauwd hebben :?

Pagina: 1