Toon posts:

Ledjes als ogen voor case spray....?

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van http://213.46.29.188/biohaz/ Wil ik een van deze logo's op mn kast spuiten en dan een paar ledjes voor de ogen en dat die dan branden als hd laadt. Is dit mogelijk denken jullie (ben best een n00b op het gebied van casemodden) om dus gewoon zo'n logo op mn kast te spuiten, gaatjes waar de ogen zitten, en die dan laten knipper als hd laadt, of kan dit ook zonder ze op mn hd led plaats op mn mobo aan te sluiten om ze bijvoorbeeld om de 3 sec laten knipperen?

Ik zat te denken aan de koe de alien of het tweakers logo...

edit:

url is hersteld!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

WouterG

Dit is geen ondertitel

Bad Gateway
The following error occurred:
A DNS lookup error occurred. The host was not found.

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 18:39 schreef TomcatX het volgende:
Bad Gateway
The following error occurred:
A DNS lookup error occurred. The host was not found.
Same here...

Verwijderd

Count me in ... :P ... .

Verwijderd

Ow ik niet :) ;

De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

:P

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja hoor, kan best, wel ff iets ertussen zodattie niet de boel opblaast ofzo

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
 The page cannot be displayed 
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings. 

--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:

Click the  Refresh button, or try again later.

If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.

To check your connection settings, click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Connections tab, click Settings. The settings should match those provided by your local area network (LAN) administrator or Internet service provider (ISP). 
If your Network Administrator has enabled it, Microsoft Windows can examine your network and automatically discover network connection settings.
If you would like Windows to try and discover them, 
click  Detect Network Settings 
Some sites require 128-bit connection security. Click the Help menu and then click About Internet Explorer to determine what strength security you have installed. 
If you are trying to reach a secure site, make sure your Security settings can support it. Click the Tools menu, and then click Internet Options. On the Advanced tab, scroll to the Security section and check settings for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0, PCT 1.0. 
Click the  Back button to try another link. 

Cannot find server or DNS Error
Internet Explorer

Was dit is iets té bijdehand? :D

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
/ achter url zetten dan werkt het wel: http://213.46.29.188/biohaz/

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

waarempel :)

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
Op donderdag 08 november 2001 18:38 schreef BeForce256 het volgende:
Naar aanleiding van http://213.46.29.188/biohaz Wil ik een van deze logo's op mn kast spuiten en dan een paar ledjes voor de ogen en dat die dan branden als hd laadt. Is dit mogelijk denken jullie (ben best een n00b op het gebied van casemodden) om dus gewoon zo'n logo op mn kast te spuiten, gaatjes waar de ogen zitten, en die dan laten knipper als hd laadt, of kan dit ook zonder ze op mn hd led plaats op mn mobo aan te sluiten om ze bijvoorbeeld om de 3 sec laten knipperen?

kan gewoon, gewoon op de hdd led aansluiting aansluiten
om de 3 seconden zul je ff een schakelingetje moeten bouwen

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Op donderdag 08 november 2001 20:26 schreef -OverSoft- het volgende:

[..]

kan gewoon, gewoon op de hdd led aansluiting aansluiten
om de 3 seconden zul je ff een schakelingetje moeten bouwen
:? :? Waar is dat voor nodig, je kunt volgens mij gewoon 2 ledjes er op aansluiten.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 18:38 schreef BeForce256 het volgende:
Naar aanleiding van http://213.46.29.188/biohaz/ Wil ik een van deze logo's op mn kast spuiten en dan een paar ledjes voor de ogen en dat die dan branden als hd laadt. Is dit mogelijk denken jullie (ben best een n00b op het gebied van casemodden) om dus gewoon zo'n logo op mn kast te spuiten, gaatjes waar de ogen zitten, en die dan laten knipper als hd laadt, of kan dit ook zonder ze op mn hd led plaats op mn mobo aan te sluiten om ze bijvoorbeeld om de 3 sec laten knipperen?

edit:

url is hersteld!
ja das een eitje

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 12:10

AcouSE

Swedish Chef

Op vrijdag 09 november 2001 09:17 schreef TRON het volgende:

[..]

:? :? Waar is dat voor nodig, je kunt volgens mij gewoon 2 ledjes er op aansluiten.
Misschien dat het werkt, maar het is niet aan te raden.
Elk ledje heeft z'n eigen diodespanning, waardoor (in theorie) er maar een van de twee brandt, omdat de ander een te lage spanning over zich heeft. Als het verschil tussen de twee klein genoeg is, zou je dit kunnen compenseren met een klein weerstandje (10 Ohm) aan elke led.
Twee verschillende leds (zoals blauw en rood) gat i.i.g. niet werken. Je zou ze heel mooi met een optocouplertje kunnen schakelen, da's het beste.
Pagina: 1