UT + High Detail = zwarte textures?

Pagina: 1
Acties:

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Hello people

Ik heb ff UT gedownload >:) , en ik stel hem op het hoogste detail in. Als ik dan ga spelen, krijg ik zwarte textures :?
Als ik hem op medium detail zet (dit alles in 800*600*16)
heb ik wel normale muren, maar ik heb nu zwart water..

Nou is mijn vraag of dit ook aan de versie van UT die ik geinstalleerd heb kan liggen. Ik heb nl. eerst een cd gehad waar hij opstond, en toen had ik geen problemen met rare textures. (Wel andere detonators geloof ik, weet bij god niet welke).

Mijn systeem :'( :
PIII 450 Mhz, 128 RAM, Diamond Viper V550 16 mb (TNT1, met detonator 6.53), 8,4 Gb hdd

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-11 01:46
Als je een rip hebt gedownload zijn de high quality textures er misschien uitgehaald.

Verder zijn je Detonator drivers zowat antiek ;) dus die mag je ook best even updaten.

Misschien trouwens dat high detail textures alleen werkt voor videokaarten met >32 MB ofzo.

• Primal
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
.edit

Never mind. ;)

"The fastest code, is the code that is never called."

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

De high res textures zijn er idd uitgehaald....

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• datwainer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

datwainer

#tweakers.net @ sorcery

Kan je beter UT ff legaal kopen :D..er is nu zon budget cd uit, is maar 30 piek en krijg je erzelfs een extra cd bij met mods / levels ed erop, :)..wel zo eerlijk tegen over de makers :)

Under Construction

• ravenger
  • Laatst online: 07-11 19:28
mjah, games van zulke hoge kwaliteit hoor je in de winkel te kopen :P en niet te downloaden, want dan komt ie niet tot zijn recht :)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op donderdag 08 november 2001 19:17 schreef wacko het volgende:
Misschien trouwens dat high detail textures alleen werkt voor videokaarten met >32 MB ofzo.
Das onzin :) Op mijn TNT2 M64 doen bij mij nog de hi-textures het :P Maar dan heb ik een superlage FSP :(

Je hebt gewoon kans dat die hi-textures het gewoon niet doen met jou TNT1 :)

Verwijderd

De standaard textures werken op elke grafische kaart. De high res textures staan op cd2, en werken alleen goed op grafische kaarten die het ondersteunen. Het kan zijn dat die rip die jij hebt de high res textures erbij heeft i.p.v. de normale. Verder zou het geen kwaad kunnen om nieuwe drivers te halen, en misschien UT wat te tweaken.

FYI, je hebt 2 soorten textures bij UT. Normal (op cd 1, zit bij standaard install) en HighRes (s3tc texture, cd2, moet je erbij installen). Je kan allebei deze textures op low, normal, en high detail zetten, dit wordt door UT zelf verder zelf geregeld.

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:15

MartNL

En werken die high textures van de 2cd ook met tactical operation? En met een radeon 8500???

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Koop gewoon de hele versie. Je hoort zo vaak dat er bugged textures in die rips zitten.

Verwijderd

Had ik ook met een rip, nu heb ik 'm gekocht en werken die textures perfect.

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Op donderdag 08 november 2001 19:17 schreef wacko het volgende:

Verder zijn je Detonator drivers zowat antiek ;) dus die mag je ook best even updaten.
Dat isset em.. Ik had eerst de nieuwe 21.x gedownload, hele monitor flipt, doet het totaal niet. Dan maar 12.x
Ook gekloot. Daarna hier gevraagd wat het beste was voor me kaartje en toch maar stabiele 6.53 genomen.
Pagina: 1