ik heb nu een elsa geforce 2 ultra. echt een ijzer sterke kaart, maar nu de radeon uit is, komt vandaag of morgen, is mijn vraag: heeft het voor mij zin om de geforce naast de kast te leggen en er een radeon 64mb ddr in te stoppen? en kan ik dan nog wel al mijn spellen spelen, zoals ook kingpin?
Kingpin?
die loopt zelf soepel op mijn voodoo3
die mag j dan wel voor een z8 prijsje overnemen.
dan kan ik mooi die radeon halen
(doe wat ik doe, ga voor die radeon. voor de prijs hoef je het niet te laten
die loopt zelf soepel op mijn voodoo3
die mag j dan wel voor een z8 prijsje overnemen.
dan kan ik mooi die radeon halen
(doe wat ik doe, ga voor die radeon. voor de prijs hoef je het niet te laten
waarom zou je een gf2 ultra willen verwisselen met een radeon 
ik zie het nut niet zo
jaja tweakers
als je nou een oude geforce of een tnt/2/ultra had oke
ik zie het nut niet zo
jaja tweakers
als je nou een oude geforce of een tnt/2/ultra had oke
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Als je regelmatig nieuwe games koopt heeft het zin want de G3 en 8500 zijn DX8 features afhankelijk.
Hun sterke punt bij DX7 en ouder is hun memory optimalizaties wat zorgt voor hogere performance in 32bit hoge resoluties
Dus voor nieuwe games en high resolutie gaming heeft het wat zin, maar 'n GF2U zal nog wel 'n tijdje voldoende zijn.
Je zal er niet gigantisch op vooruitgaan
Hun sterke punt bij DX7 en ouder is hun memory optimalizaties wat zorgt voor hogere performance in 32bit hoge resoluties
Dus voor nieuwe games en high resolutie gaming heeft het wat zin, maar 'n GF2U zal nog wel 'n tijdje voldoende zijn.
Je zal er niet gigantisch op vooruitgaan
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Die radeon is nog een goeie kluts sneller & heeft betere beeldkwaliteit voor 2D.
Voor de snelheid moet ge gek zijn om nieuwe kaart te kopen met je Ultra kom je nog een tijdje toe hoor
Als je echt baalt van de 2D van je kaart kan je het natuurlijk wel overwegen.
Ik zou het ZEKER niet doen en gewoon nog tijdje wachten tot men al aan een nieuwere generatie zit en dan een nieuwe kopen
Voor de snelheid moet ge gek zijn om nieuwe kaart te kopen met je Ultra kom je nog een tijdje toe hoor
Als je echt baalt van de 2D van je kaart kan je het natuurlijk wel overwegen.
Ik zou het ZEKER niet doen en gewoon nog tijdje wachten tot men al aan een nieuwere generatie zit en dan een nieuwe kopen
Als je een radeon 8500 koopt kan ik em dan overnemen voor een mooi prijsje heb namuluk maar een mx je.
Verwijderd
ik snap die gozer niet alles je een Geforce 2 ultra hebt ga je toch geen Radeon halen?? of het moet natuurlijk een 8500 zijn
beetje onnodig, alles loopt nu nog soepel op een gf2 ultra, ik zou er pas een snellere kaart in douwen als
er spellen uitkomen die je ultra niet meer aankan
maarja, sommige mensen willen altijd het snelste hebben
er spellen uitkomen die je ultra niet meer aankan
maarja, sommige mensen willen altijd het snelste hebben
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Moet je de topic eens lezenOp donderdag 08 november 2001 20:56 schreef Dark_Neve het volgende:
ik snap die gozer niet alles je een Geforce 2 ultra hebt ga je toch geen Radeon halen?? of het moet natuurlijk een 8500 zijn
(edit: Ah, in zn post zegt ie weer wat anders, maar die had ik nog niet gelezen
Voor het 2d gedeelte hoef je inderdaad geen andere kaart te kopen. Een ELSA heeft al erg goede filters op de kaart waardoor de beeldkwaliteit echt wel redelijk te noemen is op hogere resoluties.
Kwa snelheid ga je er wel op vooruit maar is het noodzakelijk ? Ik denk het niet.
Ja, om een hogere 3dmark2001 score te krijgen omdat er 3 testen met 3dmark niet worden uitgevoerd op een GF2Ultra en met een GF3 wel waardoor het resultaat niet meer op eerlijkheid gebaseerd is.
Overigens kun je met je GF2Ultra best wel een hoge score halen met 3dmark2001.
Kijk maar zelf.
5597 3dmarks met default 3dmark2001 (oops, update nu 5693)
http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?1896230
http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?1949322
Kwa snelheid ga je er wel op vooruit maar is het noodzakelijk ? Ik denk het niet.
Ja, om een hogere 3dmark2001 score te krijgen omdat er 3 testen met 3dmark niet worden uitgevoerd op een GF2Ultra en met een GF3 wel waardoor het resultaat niet meer op eerlijkheid gebaseerd is.
Overigens kun je met je GF2Ultra best wel een hoge score halen met 3dmark2001.
Kijk maar zelf.
5597 3dmarks met default 3dmark2001 (oops, update nu 5693)
http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?1896230
http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?1949322
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
ik denk niet dat je er heel veel op vooruit gaat. Wacht nog ff joh. Koop straks een kaart die een duidelijke snelheidswinst geeft.
NOte: ik erken wel dat de radeon 8500 sneller is hoor.
NOte: ik erken wel dat de radeon 8500 sneller is hoor.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Ik zal hem gewoon kopen.
Als je je oude kaart verkoopt.
Dan hoef je er nog maar een paar honderd gulden bij te doen.
En heb je de radeon8500 en dus ongeveer 2500 3dmarks er bij.
En een beter beeld.
Als je je oude kaart verkoopt.
Dan hoef je er nog maar een paar honderd gulden bij te doen.
En heb je de radeon8500 en dus ongeveer 2500 3dmarks er bij.
En een beter beeld.
Verwijderd
Grote onzin, OF je moet het voor de 3dmark punten gaan, want dan heeft het wel zinOp donderdag 08 november 2001 18:29 schreef Guido.Huis het volgende:
ik heb nu een elsa geforce 2 ultra. echt een ijzer sterke kaart, maar nu de radeon uit is, komt vandaag of morgen, is mijn vraag: heeft het voor mij zin om de geforce naast de kast te leggen en er een radeon 64mb ddr in te stoppen? en kan ik dan nog wel al mijn spellen spelen, zoals ook kingpin?
Pagina: 1