Toon posts:

Yuri's Revenge gaat traag tijdens netwerk....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe sinds een tijdje erg veel yuri's revenge, gewoon een tof spel..>:) Maar als ik tegen mn neef ofzo wil netwerken (ik op thunderbird hij op p3, zie specs onderaan) gaat het erg traag op beide pc's, het is nog wel te doen maar zeker als ik met veel mannen tegelijk aanval gaat het nog trager.

De pc's hebben beide een 10/100mbits realtekje. Onder andere spellen draait het wel goed, maar onder ra2: yr gaat het dus traag, ik hem mijn 10mbits hubje er ff tussen gehad, maar dit bood geen verschil, en laatst toen ik aan het netwerken was bij mn neef (p3 1ghz 128sdr gf2gts) ging het ook op beide pcs zo traag. Heeft iedereen dit?? Zo nee hoe denken jullie dat ik dat kan oplossen, zou mn tbird de bottleneck zijn?

Verwijderd

Ik heb dit probleem met élk spel van Westwood sinds Red Alert 1...volgens mij kunnen ze gewoon niet fatsoenlijk netwerk programmeren daar :)

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-12-2025

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Het probleem is (waarschijnelijk) dat de netcode van zo'n beetje alle spellen uit de c&c serie gewoon vrij brak is..

Ik denk niet dat het echt aan je pc ligt, maar vooral het netwerk.
eens een keer wat andere kaartjes dan realtek wil nog wel eens helpen, en verder gewoon hopen dat ze er snel upgrades voor uitbrengen.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 16:31
Op donderdag 08 november 2001 18:27 schreef MrRudi het volgende:
Ik heb dit probleem met élk spel van Westwood sinds Red Alert 1...volgens mij kunnen ze gewoon niet fatsoenlijk netwerk programmeren daar :)
ik denk dat het gewoon aan je pc ligt. hier draaien alles behalve emperor (wat ze geloof ik al gefixed hebben) perfect.

Verwijderd

Dit probleem hadden wij ook met lannen :'(

Dit was gewoon echt niet leuk. Maar wij hebben gewoon gekozen voor RA2 Deezire 6.7 ofzo. Daar heb je van die bommenwerpers, en dat wist ik toen nog niet :)
Ofzwel een aan val en ik was dood :(