Toon posts:

VCD ondertitels branden/kleur veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer al een tijdje om ondertitels onder divx en vcd te krijgen. Is me nu eindelijk gelukt via de search. Maar nu zijn de ondertitels zwart. Ik zou ze graag wit krijgen. Ik gebruik BSplayer om het af te spelen en de ondertitelingfile heeft de extensie .srt. EN is het nu ook mogelijk om de ondertiteling mee te branden met een vcd zodat ik de film met ondertiteling kan kijken op mijn dvd speler. Ik heb de search al uitvoerig geraadpleegt dus kom daar niet mee aanzetten!

iemand ideeën?

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Misschien de kleur van de ondertitels in de afspeler software wijzigen :?

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 November 2001 @ 18:10:
Ik probeer al een tijdje om ondertitels onder divx en vcd te krijgen. Is me nu eindelijk gelukt via de search. Maar nu zijn de ondertitels zwart. Ik zou ze graag wit krijgen. Ik gebruik BSplayer om het af te spelen en de ondertitelingfile heeft de extensie .srt. EN is het nu ook mogelijk om de ondertiteling mee te branden met een vcd zodat ik de film met ondertiteling kan kijken op mijn dvd speler. Ik heb de search al uitvoerig geraadpleegt dus kom daar niet mee aanzetten!

iemand ideeën?
Dit vroeg ik mij ook al af, hoe je de ondertitels mee brand op een video cd (vcd) zodat je de ondertitels ook ziet op je tv wanneer je de vcd op je dvd speler draait.

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

ja hallo... gebruik de search ff of google even lekker raak...

omdat ik niet de slechtste ben kijk eens even hier:
http://www.vcdhelp.com/convert.htm

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
Als je kan uitvinden hoe je subtitels in je film krijgt, via de search, dan kan je de rest van de door jou gezochjte info ook vinden via de search. Zelfde geldt voor Madness
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.