Quake2 en speedbot

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02-2025

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
ik speel actionquake2 en het begint te vervelen nu zag ik wat mensen met speedbot waar kan je dat downloaden ?? omdat ik dat een keer wil proberen

Tnx

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
kan iemand dit topic verplaatsen want ik ga nu vragen

ik heb nu een speedbot een .exe met een .dll maar die doet het niet onder win2k is het mogelijk dta je die toch nog voor win2k maakt of kan je dat alleen als je de source heb?

• ravenger
  • Laatst online: 03-02 15:35
is speedbot niet een ontzettende cheat?

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
ja je loopt sneller maar ik heb er nog nooit mee gespeeld en wil dat wel eens doen

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
... :( d8 dat quake2 aardig cheat vrij was... maar dat is dus ook niet zo... blij dat ik geen games meer online speel :r

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 23:13 schreef Marv het volgende:
... :( d8 dat quake2 aardig cheat vrij was... maar dat is dus ook niet zo... blij dat ik geen games meer online speel :r
Quake2 is echt niet cheat vrij hoor, keb het 3 jaar gespeeld denk dat de helft met een wallhack aan het spelen is ofzo, echt triest net zoals dit soort mensen die gaan lopen zeiken om een speedbot.

Verwijderd

Bij quake2 komt alles op je geluid aan daarom kan je voorspellen waar je enemy is. Chase maar eens iemand in een 1v1 en zet je geluid hard! want reken er op dat de speler dat ook heeft. Je hoort hem overal.

Teraflop, je weet dat je nu als algemene cheater op GoT bekend staat? .....Je weet dat Gotters cheaters haten. En dan nog hier om een cheat vragen ook.

BTW: Kheb 1 keer een speedbot in actie gezien, op de map Cliff2 (aq2) was wel lachen hoe die newbies telkens mors dood neer storten :D.... oftewel cheaters sucken

En alleen omdat jij erop uit bend gekeken hoeft nog niet te betekenen dat je het voor anderen kan gaan verzieken :(

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
stelletje huilerts

ik ga het voor niemand verzieken ik wil speedbot gewoon 's een keer bekijken net zoals ik alle andere bots heb bekeken

ik speel het spel nu 4jaar en ben geen newbie die op public servers gaat lopen kloten ik weet zelf hoe irritant het is

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
dat is natuurlijk een beordeling van niets dat ik om een cheat vraag wil niet zeggen dat ik cheat ik ben er in geintreseerd

iemand die vraagt hoe een bom in elkaar zit is ook geen terrorist

en een beetje nadenkende tweaker past wel op voor hij zulke beordelings fouten maakt zoals jullie nu doen

omfg :) lol
Op vrijdag 09 november 2001 08:33 schreef Khaine het volgende:
Bij quake2 komt alles op je geluid aan daarom kan je voorspellen waar je enemy is. Chase maar eens iemand in een 1v1 en zet je geluid hard! want reken er op dat de speler dat ook heeft. Je hoort hem overal.

Teraflop, je weet dat je nu als algemene cheater op GoT bekend staat? .....Je weet dat Gotters cheaters haten. En dan nog hier om een cheat vragen ook.

BTW: Kheb 1 keer een speedbot in actie gezien, op de map Cliff2 (aq2) was wel lachen hoe die newbies telkens mors dood neer storten :D.... oftewel cheaters sucken

En alleen omdat jij erop uit bend gekeken hoeft nog niet te betekenen dat je het voor anderen kan gaan verzieken :(

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 17:57 schreef teraflop het volgende:
ik speel actionquake2 en het begint te vervelen nu zag ik wat mensen met speedbot waar kan je dat downloaden ?? omdat ik dat een keer wil proberen

Tnx
ik maak een beoordelings fout? als ik dit zo lees staat er:
"ik ben uitgekeken op clean quake 2, hebben jullie een speedbot voor me zodat ik door het verzieken van andermans lol weer zelf lol krijg?"

niemand gaat je hier helpen en je word geflamed, ga buiten spelen ofzo...

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 17:57 schreef teraflop het volgende:

Tnx
dat staat er

en dat jij door je rijke fantasie er iets ander van maakt dat mag

het zal wel door je leeftijd komen maar dat maakt niet uit dat je me flamed zal wel komen omdat je vaak zelf geflamed wordt het geen wat vaak gebeurt bij jeugd zoals jij het maakt niet uit het is moeilijk toe te geven dat ik gelijk heb en geen kwaad in de zin heb

maar het is wel erg dat je iemand op het forum loopt te flamen die geen kwaad in de zin heb en zo dus zijn topic vernageld en zijn plezier vergald maar weederom dat zal wel door de leeftijd komen

Verwijderd

Je wilt een speedbot downloaden alleen dat al is :r
Je zegt dat je andere dingen ook al gedowload hebt, ik neem aan aimbots en wallhacks enzo.
Dat maakt je een NOG grotere cheater

Het is makkelijk gezegt ik gebruik het niet op public servers..... Maar niemand zou het weten.

Vragen hoe waar en hoe je een CHEAT! moet dowloaden/gebruiken maakt je al schuldig.

mag ik je aq2 naam weten? (Als je al niet aliased)
mijn= Khaine

nu weet ik dat als ik jouw zie je moet vermijden .....
Op vrijdag 09 november 2001 12:05 schreef teraflop het volgende:
dat is natuurlijk een beordeling van niets dat ik om een cheat vraag wil niet zeggen dat ik cheat ik ben er in geintreseerd
waarom wil je dan een cheat downloaden als je niet wil cheaten??..... :r

• DOCACE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11-2025

DOCACE

Whut's up

SPEEDBOT'S !!!

Ben je een amateur of zo. Iedereen die al wat langer quake2 en vooral actionquake2 speelt weet dat je geen speedbot nodig hebt om sneller te kunnen lopen. Er bestaat nog altijd zoiets als strafejumping waarmee je op de juiste wijze 2x sneller kunt lopen en 2x verder kunt springen.

tsss.

DOC [oud AQ2 fan]

DOC.

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
|:( :Z

ze snappen het echt niet laat ook maar sluit deze topic maar