40 mm n00b vraag.

Pagina: 1
Acties:

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 15:39
Kheb een banshee dat P*ke ding wordt zo heet dat me comp in CS gewoon vast loopt,maar op de fan staat 5V.D.C kan het nu op die ene conector van me mobo me mobo is al 3 jaar oudt
kan het ?

Ow ja er zit maar 1 conector op :(
Kheb ook nog 2 12 volt 80 mm fans maar die passen niet meer in me kast :( maar zou ik die draad jes samen kunen voegen in een kroon steentje ?

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Uh, ja... dat kan...

Maar wil je eigenlijk precies, ik volg je niet helemaal ;)

Advies (denk ik): Koop een Slot Cooler, zo'n VGA Kaart Cooler dus, dat is een insteek geval (80mm.) bijvoorbeeld van IceBerg.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

op t moederbord heb je 12volt, k denk dat dat niet echt goed is voor de koeler

je zou wel een andere koeler aan je mobo kunne bevestigen die je naar de kaart laat blazen.

is het de Diamond MonsterFusion?

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Roberto
neej het is een greative blaster voodoo banshee en ik wil dus die cooler op de kaart voor de duidenlijkhijd want in met tekst staat het een beetje vaag sorry

[EDIT]
ik heb aleen nog maar 2 isa sloten over en die ziten boven me pci kaart :(
[EDIT]

• Roberto
Advies (denk ik): Koop een Slot Cooler, zo'n VGA Kaart Cooler dus, dat is een insteek geval (80mm.) bijvoorbeeld van IceBerg.
[Repley]

ik heb dus geen sloten onder me Pci kaart :( en wat moet ik dan doen :? ik ben echt een n00b als het over coolers gaat
maar hij moet echt gekoeld worden ik kan aan heel veel gratis fans komen, 60mm 80mm 120mm maar het pas niet onder me grafische kaart me kast zit bom vol hoe los ik het dan op :?

• Cole
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Cole

Blowhole aan de zijkant van je kast die koude lucht van buiten aanvoert en lekker over je gpu staat te blazen :)
Werkt hier perfect.
Moet je natuurlijk wel je kast kunnen en mogen modden :)

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op donderdag 08 november 2001 20:15 schreef RS_003 het volgende:
[Repley]

ik heb dus geen sloten onder me Pci kaart :( en wat moet ik dan doen :? ik ben echt een n00b als het over coolers gaat
maar hij moet echt gekoeld worden ik kan aan heel veel gratis fans komen, 60mm 80mm 120mm maar het pas niet onder me grafische kaart me kast zit bom vol hoe los ik het dan op :?
een mogelijkheid is het modden van je kast met een fan aan de zijkant die tussen de kaarten blaast

offtopic:
kan je er heeeeel veel krijgen? Er zijn vast nog tweakers om er een paar te slijten, zij blij, jij blij

Verwijderd

ik wil wel 1 80mm en 2 120mm :Y)

• Roberto
tja 60 80 mm kan ik wel aan komen gratis maar dan duurt het nog wel ff :( want ik ga pas volgende maand weer naar de TD van me school, maar ik kan me kast niet moden en de GPU zit tegen de bodem van me kast zit 2 cm tusen, dus een blowhole is dan niet efectief of wel :?

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-05 20:18
Ik heb ook in een ver verleden een Creative Banshee gehad, nou weet ik niet zeker meer of er nu standaard een cooler op zat maar ik weet wel dat ik er een grotere 4*4cooler op heb geplakt, en deze had ik idd aangesloten op de voeding via die connectors. Dus ja het kan...

Paradigm: Shift happens.

• Roberto
Ja maar die was 12 volt denk ik of heb je er ook een 5 volt fan op gegooid ?, en er zit standaart geen fan op aleen een heat sink met geen gaten er in, kan ik dan gewoon door de
printplaat heen booren ?

Kheb nog wel 1 80 mm 12 volt fan ligen nog wel paar maar daar heb ik 220 op gezet >:) was niet zo slim :D

Kzij het al ik ben een beetje n00b in deze sector kan me alles over udma vragen maar case moden ken ik echt niet :'(

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 17:44 schreef RS_003 het volgende:

3 jaar oudt
Ahum ? :)

• Roberto
Op vrijdag 09 november 2001 17:34 schreef FuTaL het volgende:

[..]

Ahum ? :)
en ? het is ook een computer maar ik wil wel een nieuwe maar ik mag er pas een als er een pc prive project komt, en dat duurt nog wel ff (me vader werkt voor de overheid :) )

• Roberto
K maar nu weer ontopic

ik kan me kast niet modden (Ben zon Hardware n00b weet ales behalven hoe je moet soldeeren enzo |:( ) en de GPU zit tegen de bodem van me kast zit 2 cm tusen, dus een blowhole is dan niet efectief of wel :?

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op vrijdag 09 november 2001 19:03 schreef RS_003 het volgende:
K maar nu weer ontopic

ik kan me kast niet modden (Ben zon Hardware n00b weet ales behalven hoe je moet soldeeren enzo |:( ) en de GPU zit tegen de bodem van me kast zit 2 cm tusen, dus een blowhole is dan niet efectief of wel :?
K denk dat het vast wel effect heeft, desnoots stop je een kartonnetje in de kast achter de fan die de lucht naar beneden naar de GPU richt.

• Tachyon
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

[off-topic]
Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands.
[/off-topic]

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 03:21 schreef Tachyon het volgende:
[off-topic]
Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands.
[/off-topic]
Leer eerst eens niet zo kritisch te zijn en niet zo op anderen te letten, je begrijpt het toch.
We hebben allemaal onze fouten. >:)

• Roberto
Maar hoe kan ik een 12 v fan op die voodoo zeten er op plaken ? of kan ik door de heat sink heen booren :?

en die 80 mm past echt niet in me comp dus als iemand nog een voodoo coolertje heeft >:)
Pagina: 1