Scsi CD-rom werkt niet (meer)

Pagina: 1
Acties:

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-04 23:21
Mijn plextor 32X werkt sinds vandaag niet meer.. Ik heb niks verandert, maar sinds vandaag doettie niks meer.. Ik stop er een nieuwe CD-rom in. Geen autorun... Dubbelklik in verkenner op de Cd-rom, geeft Windows 2K het verhaal van: Voer CD-rom in... :? Is mijn CD-rom speler nu kapot?

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-03 16:43
Waarschijnlijk wel. Mijn plex is ook op zo'n manier kapot gegaan. Hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn, check eerst even of alles nog goed vastzit etc (kabels).
Heb je nog garantie?
Dan heb je je drive binnen drie dagen weer terug na aanvragen van rma. Ze komen hem thuis met upc ophalen en drie dagen later ook weer met upc brengen :D

Verwijderd

Ik heb ook een plex 32 scsi en deze leest alleen nog cd-r's en geen orginele cd's heb je dat al geprobeerd. Als dat zo is heb je hetzelfde probleem als ik heel vaag.

laat ff weten hier als dat bij jou ook zo is.

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-04 23:21
Mijn CD-rom leest mijn originele Windows 98 CD-rom ook niet meer. Vandaag heb ik een nieuwe CD gehaald, muziek CD. Werkt ook niet... CD-rom spinned ook niet meer op, zal zo eens proberen of ik CD-tjes kan afspelen als ik de SCSSI kabel eruit haal...