AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
Da's dat goeie ouwe verhaaltje met IPX,LSL,VLM en je exe of com van je netwerkkaart. Moet je maar eens effe je drivers van je nic volledig downloaden en ff kijken naar de dos directory. Daar staat normaal ook een net.cfg bestandje dat je kaart, adres, protocols etc. bevat. Is ook al lang geleden dat ik dat nog heb gedaan. Zoek eens op die progjes (LSL.com, ipx.com,...) en je zal vast wel het juiste verhaaltje+volgorde van opstarten van die progs vinden.
Succ6
Succ6
Gewoon de Novell client voor DOS downloaden en installeren met de drivers voor je NIC. Kun je er daarna een bootdisk mee maken, de Novell client zorgt dan voor de juiste bindings tussen lsl, ipxodi etc.
Moet ik dit hebben?
(uit de DOS sectie van die page)
Geen exe / com in de zipfile, wel een paar andere .nif en .dos files zonder duidelijke betekenis en een .inf file.
Hoe "installeer" of "activeer" ik deze dingen?
code:
1
| NDIS2 driver for DOS (Support MSclient,Lantastic,Lanman) |
Geen exe / com in de zipfile, wel een paar andere .nif en .dos files zonder duidelijke betekenis en een .inf file.
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
ff wat oude dos rommel naar boven gehaald
lsl.com
nwmlid.com
ipxodi.com
deze files in die volgorde opstarten en het moet werken
sommige files moeten ook nog een config file hebben, maar die kan je vast wel vinden op de site waar je deze bestand weghaald
lsl.com
nwmlid.com
ipxodi.com
deze files in die volgorde opstarten en het moet werken
sommige files moeten ook nog een config file hebben, maar die kan je vast wel vinden op de site waar je deze bestand weghaald
Nee, want de NDIS-protocol-stack is nou juist de Microsoft way-of-networking, terwijl de IPX-protocol-stack de Novell way-of-networking is.Op donderdag 08 november 2001 17:52 schreef Undertaker2 het volgende:
Moet ik dit hebben?
code:
1 NDIS2 driver for DOS (Support MSclient,Lantastic,Lanman)
En dan heb je natuurlijk nog de TCP/IP-protocol-stack, enz., enz. ...
Haal van www.novell.com de Novell client-toestanden, en dan :
LSL (of was het tegenwoordig al LSL.EXE)
<ODI-driver voor jouw netwerk-kaart>
IPXODI
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Pagina: 1