Verwijderd
Nee, niet in Europa..is uitgesteld voor Europese talen (in het algemeen, dus ik weet niet 100% zeker of 'ie hier Nederlands wordt)!
Verwachte Europese datum is: Ergens in Maart
Verwachte US datum is: half November
Ikzelf heb hem al besteld voor import!
Verwachte Europese datum is: Ergens in Maart
Verwachte US datum is: half November
Ikzelf heb hem al besteld voor import!
Ik heb ook gehoord hier op GoT dat er een engelse versie van golden sun hier in europa ongeveer gelijk met de US release uit komt. is dat waar of niet??
Verwijderd
Daar heb ik nix van gehoord. Officieel is 'ie uitgesteld, maar misschien bij import winkeltjes
Jammer. dan word het geen Golden Sun voor kerst denk ik
Enig idee of er nog andere rpg's uit zijn dan ???
De rom is vandaag gereleased...USA versieOp donderdag 08 november 2001 21:28 schreef BlackMage het volgende:
Jammer. dan word het geen Golden Sun voor kerst denk ikEnig idee of er nog andere rpg's uit zijn dan ???
Flash-apparaat nodig?
Verwijderd
Ik wacht wel tot dat ik hem binnen heb....beetje spoiler als ik hem al voor de helft uitspeel op emu!
Ben met Jappie versie al te ver gekomen....kwam al uit op de worldmap!
Indeed..emu isn't the real thing...Aan de japanse versies waag ik me nooit aanOp donderdag 08 november 2001 22:32 schreef CommDante het volgende:
Ik wacht wel tot dat ik hem binnen heb....beetje spoiler als ik hem al voor de helft uitspeel op emu!
Zoon flash-apparaat kan ik eerst niet betalenOp donderdag 08 november 2001 22:27 schreef Wisey het volgende:
[..]
De rom is vandaag gereleased...USA versie
Flash-apparaat nodig?
en echte goede spellen zoals golden sun koop ik gewoon origineel. anders is de lol er ook zo af voor de game makers. dan krijg je van die el cheapo games die je ook voor de pc krijgt.....
True...maar als je naar de verkoopcijfers kijkt..zoveelOp donderdag 08 november 2001 22:51 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Zoon flash-apparaat kan ik eerst niet betalen
en echte goede spellen zoals golden sun koop ik gewoon origineel. anders is de lol er ook zo af voor de game makers. dan krijg je van die el cheapo games die je ook voor de pc krijgt.....
flashers verkopen ze niet, dus ik denk wel dat ze genoeg
omzet maken
Golden Sun Review +ScreensOp donderdag 08 november 2001 23:00 schreef Murphy23x het volgende:
Golden sun?
Was da?
(nooit van gehoord!)
Tja.. gaat om het ideeOp donderdag 08 november 2001 22:55 schreef Wisey het volgende:
[..]
True...maar als je naar de verkoopcijfers kijkt..zoveel
flashers verkopen ze niet, dus ik denk wel dat ze genoeg
omzet makenOp zich kost zo'n flasher "maar" 3 spellen
True..true, toch goed dat er mensen met principes zijn,Op vrijdag 09 november 2001 12:15 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Tja.. gaat om het idee
dus je zal ook geen illegale software bezitten en over 2
jaar zal je ook nooit te hard rijden
Wie zegt dat??Op vrijdag 09 november 2001 17:38 schreef Wisey het volgende:
[..]
True..true, toch goed dat er mensen met principes zijn,
dus je zal ook geen illegale software bezitten en over 2
jaar zal je ook nooit te hard rijden
Ik doe een suggestieOp vrijdag 09 november 2001 17:54 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Wie zegt dat??
Ik had het over het gedeelte van nooit te hard rijdenOp vrijdag 09 november 2001 18:07 schreef Wisey het volgende:
[..]
Ik doe een suggestieJe bent nu 16...met een beetje mazzel mag je over 2 jaar auto rijden
Verwijderd
Gimme Gimme!!Op donderdag 08 november 2001 22:27 schreef Wisey het volgende:
[..]
De rom is vandaag gereleased...USA versie
Flash-apparaat nodig?
Waar kan ik zon ding aanschaffen??
Verwijderd
WIL IK OOK WETEN!!!!!!!Op zaterdag 10 november 2001 20:53 schreef QuakeMASTER het volgende:
[..]
Gimme Gimme!!![]()
![]()
Waar kan ik zon ding aanschaffen??
Ik heb wel eens naar zo'n ding gekeken maar die zijn zo duur bij de psxshop.nl
Verwijderd
JAJAJA, ik wil em ook importeren uit Amerika. Alleen, weet iemand waar ik dit spel kan kopen of bestellen (wel nederlandse winkel). Ik wacht er echt al eeuwen op. Plz, Comm Dante, waar heb je em geimporteerd. Ik woon in de regio Den Haag
Pagina: 1