Toon posts:

CUSL2-c + bios versie 1003 + XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen hier die met deze config problemen hebben onder XP, of niet? Ik ga zelf namelijk windows xp installeren zeer binnenkort en wil, als het niet nodig is, mijn bios niet flashen.

Verwijderd

ik heb het nog niet geinstalleerd, moet nog ff iets goed maken met me schijven. Maar ik heb al wel zo'n analyze ding gedaan en daar stond niks over verkeerde bios. Ik zou gewoon installeren en denk dat je er echt geen last mee krijgt hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Ondersteund bios versie 1003 bijvoorbeeld 40Gb schijven?

Verwijderd

CUSL2-c ondersteund standaard wel 40 gb schijven.

Voor XP hoef je echt niet te flashen hoor volgens mij.

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:56
Waarom wil je niet flashen? Ik heb tot nu toe alle beta biossen voor de CUSL2-C geflashed, en nog nooit problemen gehad. De laatste final is 1009, en ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat iemand problemen had.

Op de asus.com.tw site staan de release notes voor de 1008 en 1009 BIOS releases, en er zijn bij die twee heel wat dingen gefixed, dus ik denk dat het geen kwaad kan om van 1003 naar 1009 te gaan.

HTH

Verwijderd

Topicstarter
Weet je dan misschien ook waar ik de release notes van de bios updates 1004 tot 1007 kan vinden?

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 10:01

MadMax

Dammax

Ik zou als ik jou was zeker flashen naar versie 1008. Als je de waslijst ziet wat er allemaal vebeterd is dan is het altijd de moeite waard.

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

Verwijderd

Ik draai ook XP op mijn CUSL2-C met BIOS 1003, en het geeft echt geen problemen hoor. Heb mijn BIOS wel geflashed gehad naar 1008hacked, maar ben later weer terug gegaan omdat ik erg veel problemen met mijn ATA controller kreeg. Weet nog steeds niet of dat door die BIOS kwam.

Mar om terug te komen op jouw vraag. Het kan.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:31

mvds

Totally awesome!

Never mind, las niet goed, is slaap nog :) .

Verwijderd

Topicstarter
Detecteert de XP installatie ACPI goed op een CUSL2-c?

Verwijderd

moved HA >> PMG

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:56
Op vrijdag 16 november 2001 14:33 schreef gdejong het volgende:
Detecteert de XP installatie ACPI goed op een CUSL2-c?
Ik heb met BIOS 1011beta4 geen enkele problemen met ACPI. Enige probleempje tijdens de installatie was dat ik een CD in m'n CD writer moest doen, anders bleef de WinXP setup hangen bij het starten van Windows. Met m'n vorige brander (Philips) had ik daar geen last van. Verder draait XP prima.
Pagina: 1