webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
baal er flink van
en die negatieve dingen gingen niet over de slijter maar over de computers van leverancier x..
als jij je werk goed doet lijkt me dit een belachelijke reden om iemand te ontslaan, bovendien staat het op GoT, niet op de voorpagina van de Telegraaf, en ik koop mijn flesje Apfelkorn de volgende keer echt nog wel bij de Mi(nder)Tra(mmelant)
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Zelfs al is het proeftijd is dit belachelijk, mar jij moet wel 100% zeker weten dat het heir door komt. Dus je meot je werk wel goed doen danOp donderdag 08 november 2001 17:43 schreef YT-Croc het volgende:
Zomaar ontslagen? Zit je nog in je proeftijd? Of is het vast? Als het vast is, vecht het aan!
Maar ik heb eerder gedonder gehad en ben toen gemuteerd (cool, a la Wolverine) naar een ander filiaal en met laatste kans etc..
Ik zou eens goed met hem gaan praten en de rede te weten te komen. En als jouw die reden niet aanstaat ga je naar de rechter, want je mag iemand niet zomaar ontslaan.Op donderdag 08 november 2001 17:45 schreef Jazzper het volgende:
nee werkte er al 3 jaar tevree
Maar ik heb eerder gedonder gehad en ben toen gemuteerd (cool, a la Wolverine) naar een ander filiaal en met laatste kans etc..
laatste kan == waarschuwing.. dan mag het wel..Op donderdag 08 november 2001 17:46 schreef YT-Croc het volgende:
[..]
Ik zou eens goed met hem gaan praten en de rede te weten te komen. En als jouw die reden niet aanstaat ga je naar de rechter, want je mag iemand niet zomaar ontslaan.
maar dat betekent weer niet dat je baas zich op dit moment normaal gedraagt ofzo
Waarom zou je iemand ontslaan voor zogenaamde slechte reclame? Daar hoort helemaal geen waarschuwing bij, tss.Op donderdag 08 november 2001 17:47 schreef Sequence het volgende:
[..]
laatste kan == waarschuwing.. dan mag het wel..
maar dat betekent weer niet dat je baas zich op dit moment normaal gedraagt ofzo
Ik denk niet dat dit de reden is voor je ontslag eerlijk gezegd, want je baas net zo goed dat je op grond hiervan iemand niet kunt ontslaan
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
ik wil wel ff weten wat voor een aandeel Zjemm hierin heeft....
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Als je in de proeftijd zit, maar hij werkt er al 3 jaar...(moet je ff de topic doorlezen)Op donderdag 08 november 2001 17:50 schreef Magneet het volgende:
dan heeft die baas zich nog steeds aan de 2 maanden onslag termijn & verplichte aanvraag bij arbeidsbureau te houden
Verwijderd
Hij werkt er al 3 jaar, dus zit hij volgens mij niet via een arbeidsbureau.Op donderdag 08 november 2001 17:50 schreef Magneet het volgende:
dan heeft die baas zich nog steeds aan de 2 maanden onslag termijn & verplichte aanvraag bij arbeidsbureau te houden
Verwijderd
Ik weet dat hij stagiair is bij Riva
Zjemm, kom op, even moedig zijn..
Verwijderd
Moet hij wel online zijn natuurlijk, en ook net op GoT surfenOp donderdag 08 november 2001 17:55 schreef bitprobe het volgende:
Zjemm, kom op, even moedig zijn..
Dit topic is gesloten.
![]()