Zjemm, meld je even!

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 21:38

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Zjem,
meld je even aub!
Weet je dit HA topic nog?
[topic=300977/1/25]
Bedankt dat je naar je baas bent gegaan!
Ik ben nu exit toko!
En bedankt he!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Verwijderd

:?

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:08
Nog meer :? en |:( en nog een beetje van }:O

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
* veldmuis *

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Ontslagen? Om die topic??

Download my music on SoundCloud

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
yep

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
hmm das wel lullig...

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

en dat komt door hem? :? kzie in die topic niet echt een reden tot ontslag ofzo..

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
slechte naam bedrijf bezorgen, terwijl de intentie toch echt was om via een alternatieve route misschien probleem op te kunnen lossem
baal er flink van

Verwijderd

waarom?
edit: te laat met me reply :(

iig wel klote !

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Geef eens wat meer uitleg (enne staat een beetje verkeerd!)

• dominic

dominic

will code for food

Kan ik me voorstellen. Nou een slechte naam hebben ze nu: Doordat ze jou eruit gekicked hebben. Wat een lijers zeg..

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
ja sorry maar ik probeer die Zjemm te tracken die zo kinderachtig aan de haal gaat met de posting...

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
iemand nog een job in Groningen city? Liefst met ICT?

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:36
ow ja, alsof duizenden mensen GOT lezen en nu ineens hun kassa's ergens anders kopen (of ging het over een slijterij ?)

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zomaar ontslagen? Zit je nog in je proeftijd? Of is het vast? Als het vast is, vecht het aan!

• Sequence

Sequence

Online marketing

kzal maar eens met je (ex)baas gaan praten ofzo, aangezien jij enkel goede intenties had..
en die negatieve dingen gingen niet over de slijter maar over de computers van leverancier x..

als jij je werk goed doet lijkt me dit een belachelijke reden om iemand te ontslaan, bovendien staat het op GoT, niet op de voorpagina van de Telegraaf, en ik koop mijn flesje Apfelkorn de volgende keer echt nog wel bij de Mi(nder)Tra(mmelant) ;)

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:28
Slechte naam? Je hebt je eigen bedrijfsnaam niet eens genoemd? Je hebt alleen gezegd dat het kassa-systeem niet goed werkt daar kan je dus echt niet om ontslagen worden.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

• Y0ur1
  • Niet online
Op donderdag 08 november 2001 17:43 schreef YT-Croc het volgende:
Zomaar ontslagen? Zit je nog in je proeftijd? Of is het vast? Als het vast is, vecht het aan!
Zelfs al is het proeftijd is dit belachelijk, mar jij moet wel 100% zeker weten dat het heir door komt. Dus je meot je werk wel goed doen dan

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
nee werkte er al 3 jaar tevree

Maar ik heb eerder gedonder gehad en ben toen gemuteerd (cool, a la Wolverine) naar een ander filiaal en met laatste kans etc..

• Y0ur1
  • Niet online
Op donderdag 08 november 2001 17:45 schreef Jazzper het volgende:
nee werkte er al 3 jaar tevree

Maar ik heb eerder gedonder gehad en ben toen gemuteerd (cool, a la Wolverine) naar een ander filiaal en met laatste kans etc..
Ik zou eens goed met hem gaan praten en de rede te weten te komen. En als jouw die reden niet aanstaat ga je naar de rechter, want je mag iemand niet zomaar ontslaan.

• smaij
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:48
dan ben je gek dat je daar nog wil werken.. je kan ergens anders nog vast wel werk vinden.

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op donderdag 08 november 2001 17:46 schreef YT-Croc het volgende:

[..]

Ik zou eens goed met hem gaan praten en de rede te weten te komen. En als jouw die reden niet aanstaat ga je naar de rechter, want je mag iemand niet zomaar ontslaan.
laatste kan == waarschuwing.. dan mag het wel..
maar dat betekent weer niet dat je baas zich op dit moment normaal gedraagt ofzo

• Y0ur1
  • Niet online
Op donderdag 08 november 2001 17:47 schreef Sequence het volgende:

[..]

laatste kan == waarschuwing.. dan mag het wel..
maar dat betekent weer niet dat je baas zich op dit moment normaal gedraagt ofzo
Waarom zou je iemand ontslaan voor zogenaamde slechte reclame? Daar hoort helemaal geen waarschuwing bij, tss.
Ik denk niet dat dit de reden is voor je ontslag eerlijk gezegd, want je baas net zo goed dat je op grond hiervan iemand niet kunt ontslaan

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Djeez waar gaat dit heen hey :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:01
sorry hoor, maar ik zie echt geen reden waarom ze jouw hebben ontslagen! Een slechte naam bezorgen?! waar dan? hooguit dat je verteld hebt over de verdwijnende tegoeden, maar om je daar nou om te ontslaan :? echt wel zielige gasten....

ik wil wel ff weten wat voor een aandeel Zjemm hierin heeft.... :o

• magneet
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

dan heeft die baas zich nog steeds aan de 2 maanden onslag termijn & verplichte aanvraag bij arbeidsbureau te houden

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• Y0ur1
  • Niet online
Op donderdag 08 november 2001 17:50 schreef Magneet het volgende:
dan heeft die baas zich nog steeds aan de 2 maanden onslag termijn & verplichte aanvraag bij arbeidsbureau te houden
Als je in de proeftijd zit, maar hij werkt er al 3 jaar...(moet je ff de topic doorlezen)

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 17:50 schreef Magneet het volgende:
Hij werkt er al 3 jaar, dus zit hij volgens mij niet via een arbeidsbureau.

Verwijderd

Sja, je verteld ook wel erg veel over je bedrijf in dat topic, en dan die opmerking over het gamen via het kassanetwerk, als het niet zo sneu was dat je ontslagen bent zou ik wel even lachen...

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
nee ben/was gewoon loyaal medewerker daar (bijbaan naast studie) en ik wil idd weten wat Zjemms aandeel hierin is.
Ik weet dat hij stagiair is bij Riva

• dominic

dominic

will code for food

Idd, ben ook wel benieuwd wat Zjemm voor moeite heeft gedaan om jou eruit geknikkerd te krijgen..

Zjemm, kom op, even moedig zijn..

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 17:55 schreef bitprobe het volgende:

Zjemm, kom op, even moedig zijn..
Moet hij wel online zijn natuurlijk, en ook net op GoT surfen ;)

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:22
Jammerz Jappie dat je bent ontslagen veel succes met zoeken naar een nieuwe job.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zucht, mensen de HK is ergens anders ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.