Toon posts:

Welke headset voor de Ericsson T18s?

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Duidelijke vraag denk ik?

Omdat we vanaf 1 januari a.s. blijkbaar niet meer met een GSM in de hand mogen zitten in de auto, moet ik dus een headsetje hebben voor de T18s.

Kan iemand me een bepaald merk/type aanraden?

Goede werking is belangrijk (duh).

Bedankt!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb zelf voor mijn nokia een merkloos headsetje.
Maar werkt perfect! kostte nog geen 4 tientjes.

Gewoon ff een winkel inlopen en vragen of je ff mag horen hoe de kwaliteit is!

mvg

Verwijderd

Je kunt wel een originele ericsson headset kopen, maar je kan beter wat minder betalen en een ander merk kopen. Kwaliteit is even goed.

Bij Koopjessite.nl hebben ze headsetjes voor 25 gulden.
Bij Stuntprijzen.net al voor 15.

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-03 21:24

DataCopy

Dum vita est spes est

ik ben bang dat het Ericsson headsetje de enige is die op een E/// T18s past. Dus er zijn geen merkloze alternatieven.
Dat zou dan de HPB-09 zijn, als ik me niet vergis :)

<edit> OK kzie net dat er ook merkloze alternatieven zijn, maar ik zou toch aanraden (voor die paar guldens) om de oorspronkelijk Ericsson uitbreiding te kopen </edit>

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 17:18 schreef DataCopy het volgende:
OK kzie net dat er ook merkloze alternatieven zijn, maar ik zou toch aanraden (voor die paar guldens) om de oorspronkelijk Ericsson uitbreiding te kopen
:?

Waarom zou een ander merk slechter zijn dan?

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-03 21:24

DataCopy

Dum vita est spes est

Niks ten koste van merkloze alternatieven, maar ten eerste wordt er in de handleiding zowiezo aangeraden om originele apparatuur te gebruiken (duuh) en last but not least ik moet ook m'n brood verdienen ;)

Bovendien is het mijn persoonlijke voorkeur (als je die prijsmarge in ieder geval bekijkt) om dan maar de originele uitbreiding te pakken en te 'profiteren' van garantieclaims enz. enz.

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

Pagina: 1