Toon posts:

GF 3 TI500

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben in het bezit van een gF 300 ti500 op een 1.5 GH systeem met 256 ddr, zodra ik een spel wil spelen, maakt niet uit wat, dan "verdubbeld" hij het beeld, het is net alsof ik in 1 scherm 2x het spel zit te spelen, iemand enig idee...

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:42
Ik begrijp het niet. Kun je misschien een schermschot plaatsen?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Verwijderd

Topicstarter
als je dus in het spel zit, komt na 10 cm weer hegeen wat 10 cm daarvoor ook zit..?

???

Ik post zo wel effie seen screenshot..

Verwijderd

Topicstarter
ok als ik dus een screenshot maak is er niets aan de hand...

rara

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Masselink

Voor de dorst

Schroef de refreshrate van je kaart is omlaag ?? misschien maak je je monitor gestresst.

Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Staat je refresh rate niet te hoog in Direct3D/OpenGL?? Tis erg monitor afhankelijk wat voor verknipt resultaat je dan krijgt.

;)

Het zou wel verklaren dat er op een screenie niks te zien is......

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nieuwste drivers?

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

ik denk aan VR on ???? ik weet niet of die kaart dat kan maar doet me denken aan vr glasses en shit van ANUS

• RupS
VR Glasses en Shit van ANUS... jaja.... :)

Nou ik denk het niet, want dan zit er geen 10cm. verschil tussen, hooguit een halve centimeter, afhankelijk van je instellingen, en dat zou je ook zien op een screenshot.....

Post ff in welke res je het speelt.... en zo... Als het beneden de 1280*1024 is, kan het sowieso niet de Asus VR zijn...

Verwijderd

overclock artifacts ???

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Ga eens op zoek naar een monitor driver (monitor.inf) voor jou type monitor: Daarmee voorkom je dat jij of windows een resolutie/refresh rate kiest die te veel is voor je monitor. Misschien lost dit je probleem op.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• RupS
Of zet je monitor op Default Monitor 1024*768@75hz.... dat kunnen de meeste wel aan, of 60hz als dat niet zo is....

Wat voor monitor heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Het is een Dell 15"TFT, het gekke is onder WinXP werkt alles wel goed.

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
hmmz er staat mij een verhaal bij dat tft schermpies nie echt overweg kunnen met 3d games ze zijn er te traag voor, althans de refresh rates etc.. dus zie je het beel trager dat zou ut kunnen zijn

..::System Specs::..

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Op donderdag 08 november 2001 18:13 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
hmmz er staat mij een verhaal bij dat tft schermpies nie echt overweg kunnen met 3d games ze zijn er te traag voor, althans de refresh rates etc.. dus zie je het beel trager dat zou ut kunnen zijn
Je kunt maar beter eerst eens lezen voordat je hier een oordeel over velt.
Dit heeft dus totaal niets met zijn probleem te maken en wat je al zei is helemaal niet waar. |:(

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

dat heeft er dus wel mee te maken. De TFT kan waarschijnlijk niet snel genoeg de pixels verversen. Daarom zijn er nu speciale "Gamer" TFT's met supersnelle verversers. Ik geloof dat de verversing onder de 25ms moest liggen wil je normaal beeld krijgen in games. Ik kan de getallen misschien fout hebben, maar het basis-idee is goed.

MechWarrior || Monsters Game

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 19:01
Daarom zijn er nu speciale "Gamer" TFT's met supersnelle verversers. Ik geloof dat de verversing onder de 25ms moest liggen wil je normaal beeld krijgen in games.
Nee, en hier is al eens eerder discussie over gevoerd. Heb geen zin om dat verhaal te herhalen, d'r is ook een search functie.

• GambitRS

GambitRS

w00t

tuurlijk, meneer "ik weet alles beter" komt het ons dus mooi ff uitleggen door te zeggen "we hebben een discussie gehad dus nu weten we hoe het zit". Hoe oud ben jij? 5?

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Zoek zelf ook maar eens wat uit.
Het ligt in ieder geval niet aan het TFT scherm. |:(

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

• GambitRS

GambitRS

w00t

GamePC heeft een review online gezet van de Solarism LM-1503 15" LCD-monitor. Dit scherm is speciaal gericht op gamers. Solarism is een nieuw bedrijf dat als missie heeft LCD-monitoren sneller te maken zodat ze beter gebruikt kunnen worden voor snelle games. GamePC vindt dat ze dat aardig gelukt is: de monitor bezit de snelste pixel refresh rate van het moment en is maar lieft vier keer helderder dan de competitie. Volgens de schrijver is het nu eindelijk mogelijk om fatsoenlijk te gamen met een LCD-scherm
Dit is een letterlijke quote uit een T-net artikel. Ga jij maar ff bij hun aankloppen dat ze onzin lopen te verkopen, zij met hun jarenlange ervaring snappen er geen hol van terwijl jij de amateur er kaas van hebt gegeten.

• GambitRS

GambitRS

w00t

Op donderdag 08 november 2001 22:06 schreef Rick2001 het volgende:
Zoek zelf ook maar eens wat uit.
Het ligt in ieder geval niet aan het TFT scherm. |:(
Nee, het ligt aan jouw ego, dat is zo groot dat er zelfs bij andere al vage problemen onstaan.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:43
Op donderdag 08 november 2001 17:22 schreef Mad_Cookie het volgende:
als je dus in het spel zit, komt na 10 cm weer hegeen wat 10 cm daarvoor ook zit..?

???

Ik post zo wel effie seen screenshot..
hahaaha dat heet ghosting als ik jou was zou ik ff bij dell kijken wat de response tijd is van je lcd, volgens mij ligt het gewoon aan je lcd

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• GambitRS

GambitRS

w00t

Op donderdag 08 november 2001 22:19 schreef TLRnZ het volgende:

[..]

hahaaha dat heet ghosting als ik jou was zou ik ff bij dell kijken wat de response tijd is van je lcd, volgens mij ligt het gewoon aan je lcd
Ja precies, dat zeg ik dus ook al de hele tijd :)

• Bossie
He ik heb ff op de site van dell gekeken en daar staan 2 15" TFT's van Dell en bij beide staat geen response tijd, oftewel das dus heel slecht, de response tijd van mijn lcd stond ook niet op de site van philips en die bleek dus 45ms oftewel je hebt een klote lcd.

Maarre waarom koop je een gf3 ti500 als je lcd een maximum resolutie heeft van 1024x768 :?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Jupz .. tis je scherm m8 :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Bossie
Weet iemand de response tijd van zijn Dell 15" TFT :?

• Sovereign
Dit is een letterlijke quote uit een T-net artikel. Ga jij maar ff bij hun aankloppen dat ze onzin lopen te verkopen, zij met hun jarenlange ervaring snappen er geen hol van terwijl jij de amateur er kaas van hebt gegeten.
Ik heb hier 3 TFT schermen staan, eend. Hoeveel heb jij er? Ik had het niet eens over dat Solarism scherm, maar over je idiote bewering dat alles boven 25 ms een wazig beeld opleverd.

Daarbij, als je goed had gelezen had je kunnen zien dat degene die dit probleem heeft ook heeft geschreven dat hij er in XP geen last van heeft. Lijkt me dus niets met de monitor zelf te maken te hebben.

• Sovereign
Damn, dubbele post.

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Op donderdag 08 november 2001 17:14 schreef Breepee het volgende:
Ik begrijp het niet. Kun je misschien een schermschot plaatsen?
Wow ;) vernederlandsing alom :P

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Op donderdag 08 november 2001 17:44 schreef MASTER_M het volgende:
overclock artifacts ???
nopz, dat kan niet, dan zou ie in het beeld verminkingen moeten vertonen zoals pixels die niet kloppen etc.

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, zoals ik al zei, onder Winsows XP draait alles wel perfect, dus het ligt niet aan het schermpie.....

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 23:57

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

heb je de asus drivers geinstalled.. ? misschien heeft het iets met die software voor die bril te maken.. Probeer eens de Nvidia reference drivers...

http://www.xbmcfreak.nl/

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Masselink

Voor de dorst

Als het met responds tijd te maken heeft, dan kan hij toch een game opstarten en niet bewegen ?? Als het beeld dan goed wordt, dan heeft het daar mee te maken. Blijft het beeld slecht, dan heeft het toch echt een andere oorzaak.

Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD

Pagina: 1