Verwijderd
So do I, wat een agressieve topicOp donderdag 08 november 2001 17:21 schreef nantasquad het volgende:
Ik vind deze nog het beste
[afbeelding]
Verwijderd
plaatjes invoegen gaat goed zeg
hier had zo'n lieveheersbeestje moeten staan...
moet je kijken wat je allemaal met zo'n lieveheersbeessie kunt doen
Op donderdag 08 november 2001 17:14 schreef MM- het volgende:
cs speler ?hij ziet er idd lekker uit.

er gaat niets boven een mooi zwaard
boven de open haard
mooi he?
heb ik voor m'n verjaardag gehad
\o/
Handig voor op reisOp donderdag 08 november 2001 17:33 schreef scipot het volgende:
niet echt bijzonder ofzo, maar toch:
[afbeelding]
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
.

-warmte camera
-nachtkijker
-afstandsbepaler
-om hoeken heen kijken met geweer
etc etc
roflmao ...deze is goed!..Op donderdag 08 november 2001 19:03 schreef AkroBatik het volgende:
Eh sinterklaas blij es van mn spullen af!!!
[afbeelding]
Firestorm> kewl
Under Construction

Vond ik altijd wel een fijn wapen, Laatste tijd alleen geen kans meer gehad om er mee te spelen.
Verwijderd
cool!! een OICW Landwarrior
hmm...mooiste wapen...ff plaatje zoeken

de Barret m84a1
[edit]plaatje toegevoegd
Verwijderd
mini bug dingOp donderdag 08 november 2001 20:19 schreef illem het volgende:
Het wapen wat ze in MIB gebruiken..
tampert, kriminalpolizei
OMG, dit is volgens mij ook zo;n koffertje met een knopje dat je alleen nog het handvat hebt, oftewel opeens een gun in je handen, terwijl het koffertje op de grond valt (zoals in Romeo Must Die en Ghost in the Shell)?Op donderdag 08 november 2001 17:33 schreef scipot het volgende:
niet echt bijzonder ofzo, maar toch:
[afbeelding]
Vette shit...
tja favoriet wapen...
[hooligan mode]
ik heb geen favoriet, gebruik ze allemaal met plezier.
[/hooligan mode]

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
[reclame mode]
En ik zij nog zo, geen bommetje.
[/reclame mode]
Verwijderd

PS. dit is niet onze taliban bus
Op donderdag 08 november 2001 23:05 schreef Randy het volgende:
[afbeelding]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
hallo, ik heb nog veel ergere gezien hier op GoT.Op donderdag 08 november 2001 23:13 schreef vacuumcleaner het volgende:
[..]
Jij hebt echt een zieke geest, ga ff een inrichting opzoeken, freak
en btw, al die geweren/pistolen van de vorige reacties die doen braaf niets wou je zeggen? Zij eisen ook fucking veel slachtoffers
Verwijderd
ik stem voor een BAN voor randyOp donderdag 08 november 2001 23:19 schreef Randy het volgende:
[..]
hallo, ik heb nog veel ergere gezien hier op GoT.
en btw, al die geweren/pistolen van de vorige reacties die doen braaf niets wou je zeggen? Zij eisen ook fucking veel slachtoffers
Verwijderd
Verwijderd
die dingen hebben een TERING-harde terugslag... moet je echt voor gaan liggen, want je vliegt echt 10 meter wegOp donderdag 08 november 2001 19:58 schreef Rook het volgende:
[..]
cool!! een OICW Landwarrior
hmm...mooiste wapen...ff plaatje zoeken
[afbeelding]
de Barret m84a1
[edit]plaatje toegevoegd
Inderdaad,Op vrijdag 09 november 2001 00:28 schreef cONEction het volgende:
Zoals ik al zei , dit is een schijt topic, ik stem om het te sluiten, er komen momenteel zoveel mensen om het leven dankzij al diewapens, en jullie proberen een beetje lollig te doen met droomwapens
deze topic heeft zeer weinig met gadget talk te maken vind ik. bannen hoeft niet, maar gewoon sluiten is niet verkeerd.
http://mrfloris.com
hoezo dat?Op vrijdag 09 november 2001 00:23 schreef robgee het volgende:
[..]
ik stem voor een BAN voor randy![]()
![]()
al die pistooltjes/geweertjes die je daar ziet, dat is natuurlijk niet ziek toch? Ik bedoel, elke dag wordt er wel iemand vermoord ermee, of krijgen mensen trauma's ervan.
ik ben ook voor een slotje dan maar, ik bedoel als mensen al zo gaan zeiken daarover, die mensen vinden blijkbaar al die taliban grapjes niet ziek
mwa ze zoeken gewoon een reden om eens een keer iemand aan te mogen geven (goeie beurt maken bij adjes)Op vrijdag 09 november 2001 01:11 schreef Randy het volgende:
[..]
hoezo dat?
al die pistooltjes/geweertjes die je daar ziet, dat is natuurlijk niet ziek toch? Ik bedoel, elke dag wordt er wel iemand vermoord ermee, of krijgen mensen trauma's ervan.
ik ben ook voor een slotje dan maar, ik bedoel als mensen al zo gaan zeiken daarover, die mensen vinden blijkbaar al die taliban grapjes niet ziek
Hoi
mwa ze zoeken gewoon een reden om eens een keer iemand aan te mogen geven (goeie beurt maken bij adjes)Op vrijdag 09 november 2001 01:11 schreef Randy het volgende:
[..]
hoezo dat?
Hoi
Je hebt gelijk.Op vrijdag 09 november 2001 00:28 schreef cONEction het volgende:
Zoals ik al zei , dit is een schijt topic, ik stem om het te sluiten, er komen momenteel zoveel mensen om het leven dankzij al diewapens, en jullie proberen een beetje lollig te doen met droomwapens
.
Vrijwel alles wat ik in dit topic zie is niet het soort GT wat we bedoelen.
Bovendien was de sfweeeer hier toch al verziekend.
Dit topic is gesloten.
![]()