Flauw gedrag in HK

Pagina: 1
Acties:

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 11:11

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/313798

Er is iemand die wat meer info wil hebben over de hackers scene. ik geef wat info en plaats even later een link naar een site met een voorbeeld van wat ik heb gedaan. niets hacken oid. is er een (of meerdere) GoT-ters zo flauw geweest om mij na te doen en de file aan te passen met mijn foto erbij en 'Strodas is triest' er neer te zetten

Dat vind ik echt nergens op slaan. Kan dat door de beugel?

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

Ik vind het persoonlijk meer probleem dat ze er GoT bij hebben gezet :(

Lekkere referentie voor GoT en Tnet |:(

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 17:12 schreef Traag het volgende:
Ik vind het persoonlijk meer probleem dat ze er GoT bij hebben gezet :(

Lekkere referentie voor GoT en Tnet |:(
Dat is niet mijn grootste ergernis maar das ook triest te noemen

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Is inderdaad niet echt netjes nee.
Maar waarom ga ja dan met dit probleem naar LA?

In principe heeft dit nix met GoT te maken namelijk.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Ik vind van wel. Dit wordt gepost op GoT en is dus gewoon een flame waartegen actie kan worden genomen.

• Arno

Arno

PF5A

Op donderdag 08 november 2001 17:19 schreef jelmervos het volgende:
In principe heeft dit nix met GoT te maken namelijk.
Nu wel.. omdat er op die startpage GoT staat... denk bijvoorbeeld maar eens aan andere fora die zijn "bezocht" met GoT als visitekaartje

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het heefd de aandacht, ik heb hierover een draadje gestart in het crewforum.

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 17:22 schreef Traag het volgende:

[..]

Nu wel.. omdat er op die startpage GoT staat... denk bijvoorbeeld maar eens aan andere fora die zijn "bezocht" met GoT als visitekaartje
Kan me nogherinneren dat er een forum was voor vrouwen over de opvoeding van kinderen oid. Was toen ook flink misbruikt door andere 'leden' van GoT

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 17:22 schreef Traag het volgende:

Hmmm, ik begrijp nu pas dat die pagina niet van een GoTter is, maar dat een GoTter een html pagina ernaar heeft geupload?

Dat is nog wel een stukkie erger dan die Vobis actie dan.

• Arno

Arno

PF5A

Op donderdag 08 november 2001 17:25 schreef Cheatah het volgende:
Hmmm, ik begrijp nu pas dat die pagina niet van een GoTter is, maar dat een GoTter een html pagina ernaar heeft geupload?

Dat is nog wel een stukkie erger dan die Vobis actie dan.
Idd, snap je nu dan ook mijn reactie :?

Jeremy Clarkson

Verwijderd

Is iig al opgelost: http://216.239.239.37/

Maareh je had ook effe de provider van die persoon (van dat ip-nummer) kunnen mailen en het aldaar kunnen doorgeven.

Als je trots laat zien wat je allemaal kan, kan je de bal terugverwachten.

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 17:25 schreef HPE het volgende:

Maareh je had ook effe de provider van die persoon (van dat ip-nummer) kunnen mailen en het aldaar kunnen doorgeven.

Als je trots laat zien wat je allemaal kan, kan je de bal terugverwachten.
niet echt iets om trots te laten zien, tis geen hacken oid, dat zou iets zijn waarop sommige trots kunnen zijn

Wat was die Vobisactie eigenlijk?

• serkoon
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

serkoon

mekker.

Op donderdag 08 november 2001 17:25 schreef HPE het volgende:

default.htm is renamed en mailtje onderweg.

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op donderdag 08 november 2001 17:08 schreef Stropdas het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/313798

Er is iemand die wat meer info wil hebben over de hackers scene. ik geef wat info en plaats even later een link naar een site met een voorbeeld van wat ik heb gedaan. niets hacken oid. is er een (of meerdere) GoT-ters zo flauw geweest om mij na te doen en de file aan te passen met mijn foto erbij en 'Strodas is triest' er neer te zetten

Dat vind ik echt nergens op slaan. Kan dat door de beugel?
Ja hallo ? Wat denk je nou zelf ?? Jij komt hier al wat langer, als die kinderen de sleuteltjes van je Volvo geeft en zegt "Alleen 2 meter naar voren verplaatsen", dan weet je ookwel dat ze de hele stad door gaan crossen, rijbewijs of niet. Dat jij daar lekker stoer loopt te doen over het uploaden via een open ftp, guttegut en dan *durf* jij het nog flauw te noemen ? De pot verwijt de ketel...

Je moet dat soort script kiddies ook de tools niet geven, dan weet je dat het fout gaat. Wie z'n billen brand moet op de blaren zitten.

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 21:45 schreef zeef het volgende:

[..]

Ja hallo ? Wat denk je nou zelf ?? Jij komt hier al wat langer, als die kinderen de sleuteltjes van je Volvo geeft en zegt "Alleen 2 meter naar voren verplaatsen", dan weet je ookwel dat ze de hele stad door gaan crossen, rijbewijs of niet. Dat jij daar lekker stoer loopt te doen over het uploaden via een open ftp, guttegut en dan *durf* jij het nog flauw te noemen ? De pot verwijt de ketel...

Je moet dat soort script kiddies ook de tools niet geven, dan weet je dat het fout gaat. Wie z'n billen brand moet op de blaren zitten.
Ok, k zal t nooit meer doen iig. Het was niet bedoelt om stoer te doen want k zou niet weten wat er stoer aan moet zijn. Iedereen kon het doen maar had ff niet verwacht dat ze zo zouden doen. Laten we het er op houden dat ik er van heb geleerd :)

[edit: hoofdletters :)]

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Op donderdag 08 november 2001 17:23 schreef Negotiator het volgende:
Het heefd de aandacht, ik heb hierover een draadje gestart in het crewforum.
*kuch* het heefT *kuch*

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Mijn excuses dat ik je foto hebt aangepast. Ik dacht dat je de lol er van wel had ingezien. Dat is ook het enigste wat ik heb gedaan (en mijn naam er bijgezet).

Hiervoor bied ik dan mijn excuses aan. Sorry Stropdas

Pak je rust!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik kan er ook wel om lachen idd. Maarja, je weet nooit hoe mensen kunnen reageren.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
Op vrijdag 09 november 2001 10:36 schreef den the man het volgende:
Mijn excuses dat ik je foto hebt aangepast. Ik dacht dat je de lol er van wel had ingezien. Dat is ook het enigste wat ik heb gedaan (en mijn naam er bijgezet).

Hiervoor bied ik dan mijn excuses aan. Sorry Stropdas
Ok, mijn excuus dat ik zo snel 'aangebrand' was :) K zat er nog aan te denken om t allemaal aan te passen en oa jouw naam bij te zetten maar besfte dat ik dan net zo erg bezig was. Ik heb wel de zin van 'GoT' en 'triest' en mijn foto weggehaald. Later is de default.htm weggegooid door iemand anders en is er niets meer aan de hand

Pagina: 1