ach, ik doe mee
Feli
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Wij = Tweakers en modjesOp donderdag 08 november 2001 17:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Wie is wij
ach, ik doe mee
Feli
joh!Op donderdag 08 november 2001 17:08 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Wij = Tweakers en modjes
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
JahOp donderdag 08 november 2001 17:29 schreef KixAss456 het volgende:
Gefeli & Suc6 (zullen jullie nodig hebben)
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
De islam kan uw vrijheid schaden
Op donderdag 08 november 2001 19:06 schreef nietzman het volgende:
Ach... zolang Traag maar geen banrechten heeft.....
en was ietsje te actief qua HK-bans
Llewella ook
[/bibbermode]
Nee hoor
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:48
Is niet roodOp donderdag 08 november 2001 21:30 schreef justin01 het volgende:
oke dan, ik offer me op. Probeer maar, druk op de rode BAN knop![]()
Klopt is blauw als ik mij niet vergis, heb ooit eens een screen gezien van een user die gebanned werdt nou was blij dat mijn naam daar niet stondOp donderdag 08 november 2001 21:39 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Is niet rood
Ik hoop dat jullie nooit gebruik hoeven te maken van de blauwe ban-knop!
Succccccccces!!!!!!!!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
kan dit niet in HK
Een cliche is ooit origineel begonnen
Verwijderd
Gefeliciteerd!
Replica hieronderOp donderdag 08 november 2001 22:11 schreef Devil_2000 het volgende:
Klopt is blauw als ik mij niet vergis
<input type="Submit" name="Submit">
Schitterend he, das nou een banknop
Geweldig, loop al een 10 minuten op dat ding te drukken maar er gebeurt nietsOp donderdag 08 november 2001 22:50 schreef johnny appleseed het volgende:
Ooooh wat laat
Gefeliciteerd!
[..]
Replica hieronder
johnny appleseed is een prutserOp donderdag 08 november 2001 23:12 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Geweldig, loop al een 10 minuten op dat ding te drukken maar er gebeurt niets
Juist niet een goede replica is niet van echt te onderscheiden, dat mensen er op willen klikken bewijst alleen maar zijn vakmanschapOp donderdag 08 november 2001 23:13 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
johnny appleseed is een prutser
LOLOp vrijdag 09 november 2001 00:02 schreef HBM het volgende:
[..]
Juist niet een goede replica is niet van echt te onderscheiden, dat mensen er op willen klikken bewijst alleen maar zijn vakmanschap
Oja, gefeli
• v a n
• h a r t e
• g e f e l i c i t e e r d
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Ok, nu wordt het dus helemaal oppassen voor meOp donderdag 08 november 2001 17:06 schreef Devil_2000 het volgende:
[topic=314216/1/25]
Ze hebben nu ook banrechten, gefeliciteerd met deze upgrade !
Gefeliciteerd in ieder geval !
http://mrfloris.com
Verwijderd
Jah vond ik ookOp donderdag 08 november 2001 20:05 schreef HBM het volgende:
[bibber mode]
Llewella ook
[/bibbermode]
Nee hoor, werd onderhand weleens tijd.
Hiha wie wil de eerste zijn
Ik had het zelf nog niet helemaal door
Het was dat negotiator me het vertelde, maar kan niet zeggen dat ik sta te springen van yes ik heb banrechten
Naja, be warned iig
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:48
Rood of blauw, ik heb nog steeds geen BANOp donderdag 08 november 2001 21:39 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Is niet rood
Verwijderd
En toch vind ik deze leukerOp donderdag 08 november 2001 22:50 schreef johnny appleseed het volgende:
Ooooh wat laat
Gefeliciteerd!
[..]
Replica hieronder
<input type="button" value="BAN!" style="background: red" onclick="alert('Muhahaha-hahaaaaa')">
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
Ja ik ben weleens gedowngraded, ooit was ik GMOp vrijdag 09 november 2001 08:21 schreef Smoothy_ het volgende:
Gefeli!
Worden er ook weleens mods gedowngrade![]()
Maar ik heb het nou al druk genoeg met hk en rest van gc, ik vind het wel goed zo