Toon posts:

Laptop uit Duitsland

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha,

Ik wil een laptop uit Duitsland halen.....Mediamarkt heeft een aantrekkelijke aanbieding. Hierbij wordt geleverd...XP en een aantal office paketten. (word 2000 en nog wat anders)

Specs:
Intel ® Pentium ® III Prozessor, 1.10 GHz, 14,1" Display, 20 GB Festplatte, 256 Megabyte SDRAM Arbeitsspeicher, 3D-Grafik mit TV-OUT, 6 x DVD-ROM Laufwerk, Modem, LAN, Firewire, Audio DJ Microsoft Betriebssystem Windows XP Home-Edition, OEM bereits vorinstalliert (Produktaktivierung, nur bei Neuinstallation oder Wechsel von Systemkomponenten erforderlich), Microsoft Works Suite 2001 OEM-Version, 24 Monate Garantie.

Prijs: 2999,- DM ongeveer fl 3300,-.

De vraag: Is dit een intresante aanbieding?? En kan ik de duitse software eenvoudig!!vervangen door nl of engelse versies?

Bedankt voor respons,

Verwijderd

Volgens mij klopt je toetsenbord niet als je een uit Duitsland haalt ze hebben daar toch een andere indeling ???

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
4wd man, Ja!
duitsers hebben een ander toetsenbord indeling.

American Express vraagbaak

Verwijderd

Topicstarter
Kijk daar heb je nu wat aan....dat wist ik dus niet! Vast bedankt.

Verwijderd

Waarschijnlijk is het wel mogelijk een standaard toetsenbord ergens te kopen. Heeft mijn broer toen gratis gekregen bij een duitse laptop :)

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

Wat voor VGa kaart zit erin?

Verwijderd

De laptops van de mediamarkt worden ingekocht bij www.gericom.com daar kun je laptops zelf naar hartelust samenstellen, ze zijn daar ook bereid om je een engels of nederlands toetsenbord erop te zetten, ik zou hem dus gewoon direct bij gericom bestellen, dan heb je een laptop op maat, hele goeie, en helemaal niet te duur, de prijs van de mediamarkt en gericom verschillen nauwelijks

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 17:15 schreef Brazza het volgende:
Wat voor VGa kaart zit erin?
volgens mij deze:

S3 Savage IX shared Memory, bis zu 32 MB bei Bedarf, 2x AGP, 64 bit HW 2D/3D, MPEG 2/DVD Unterstützung, mit TV-Ausgang

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
* laat maar *

Verwijderd

*laat dan ook maar*

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

Best leuk kaartje voor een laptop..

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:15
Nou eh... nee.
Geef mij maar Ati Radeon of NVidia GeForce2Go met dedicated geheugen.
Pagina: 1