Toon posts:

Internet stekker van ISA 2 PCI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jow, ik zit met het volgende,
ik heb nu een ISA kaartje als internet verbinding, maar ik zou hem eigenlijk liever in een PCI kaartje stoppe,

Kan ik zo maar gewoon de stekker pakken en hem in de pci douwen ?(ik had ook nog zoiets gehoord van allez vrijgeven (ip enzo.) ??

de aansluiting (plugje is het zeflde als wat in de pci gaat)

hoe los ik dit op ?

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Informeer dit even bij je provider. de een is niet MAC-adres gebonden en de ander wel......dat wil zo veel zeggen als bij de een zit je vast aan die netwerkkaart, bij de ander mag je ze zelf zomaar wisselen, en bij weer anderen mag je ze gewoon wisselen, maar moet je t nieuwe MAC-adres even doorgeven bij je provider

iRacing Profiel

Verwijderd

je hebt kans dat je met het mac adres van je netwerk kaart zit... :(

hmm, kroegtijger was eerder :P

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

waarschijnlijk kan het wel, pci op automatisch ip verkrijgen gooien, stekkertje erin, rebooten, blij zijn.

bij De Moderne Kaart kan je toch macaddy faken?

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Op donderdag 08 november 2001 16:51 schreef m-m het volgende:
waarschijnlijk kan het wel, pci op automatisch ip verkrijgen gooien, stekkertje erin, rebooten, blij zijn.

bij De Moderne Kaart kan je toch macaddy faken?
vaak wel ja........maar sommige providers zijn niet zo heel vrolijk met andere mac-adressen

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Ja, uhm iemand zei ook van dat je altijd wel een tooltje hebt voor je mac adress te faken ...

maar is dit verstandig( in principe kan ik eigenlijk het gewoon doen zonder iets ervan te zeggen, tegen de provider.
ik heb gehoord dat hun dan wel zullen bellen,
tja ik kan er ook niks aan doen dadelijk heb ik een mobo net alleen maar pci sloten .
Pagina: 1