Toon posts:

SNiper M --- nVIDIA RIVA TNT 2 M64 heeft die AA???

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie ow Wie zou mij kunnen helpen????????
Op www.powercolor.com geven ze aan:
3D Graphics Engine:
-- Alpha Blending, Anisotropic Filtering,
Anti-Aliasing, Bilinear Filtering, Bump Mapping,
Environment Mapping, Fogging, Gouraud Shading,
Hardware Triangle Setup, MIP Mapping, Prespective
Correction, Specular Highlights, Subpixel
Precision, Floating Point Geometry, Texture
Mapping, Transparency, Trilinear Filtering, TwiN
Texel Engine, Z-Buffering Video Playback: MPEG,
MPEG-2, Indeo & Cinepak ; Multi-tap X & Y scaling
and filtering ; Color space conversion ; Optional

Anti-Aliasing<---------- hier zit nu het probleem!!!! Volgen 3dmark zou ik geen aa hebben en als ik riviatuner gebruik heb ik volgens dat progje ook geen aa.
Hoe krijg ik in godsnaam AA aangezet????? ik heb al de nieuwe detontator drivers. Da's nu 21.82 ofzo. Maar ik heb nog steeds geen AA. Kan ik dat weer krijgen daar mn rom van mn kaart te updaten ofzo??? Want zo is gamen geen pretje met die scherpe hoeken en houtige figuurtjes

Sys info:

Elitegroup k7vza rev.30
Amd Athlon 1200c ghz
sniperM nvidia riva tnt2 m64
512mb pc133 mhz
20gig hd maxtor

WIE O WIE KAN MIJ HEEEEELLLLLLLLLPPPPPEEEEEEEEEEEN?????

Greetz,

dutchdevil

Repley by Sinterklaas 82 tm:

"Je moet goed lezen in 3d Mark, het is namelijk FSAA. Full Scene Anti Aliasing en dat ondersteunt je videokaart niet. Als hij het wel ondersteund is het retetraag trouwens."

Ik heb gekeken bij 3dmark2001 maar ik zie allen staan AA ook als ik die tests doe staat er met koei letters NO AA!! Ik heb zelfs met een "oud" spelletje als revolt geen mogelijkheid tot AA. terwijl ze zeggen dat deze kaart wel AA heeft. Twerijl ik zeker weet dat ik nooit van die hoekige images heb gehad in games. Is mijn kaart soms verrot ofzo of bestaat er een programmatje zodat je AA op je kaart kunt testen ofzo? Na een 3dmark test heb ik 729 punten ofzo is dta ook niet erg weinig??

Sorry dat ik deze post nog een keer maak maar ik snap er weinig van ik hoop dat mensen met dezelfde kaart of hetzelfde proleem mij zouden kunnen helpen of advies kunnen geven.

Greetz,

dutchdevil

• LeNNy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-08 22:45
je gaat toch geen fs(aa) gebruiken op een tnt2(m64) kaart...

wil je 1fps hebben ofzo?????

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Heb je deze week al eerder gepost en ook al antwoord op gehad.....FSAA zet je aan in je driver van nvidia.
direct 3d -> more d3d -> fsaa of hij staat als aparte tab erin en dan kun je 2x of 4x instellen.

En anders download je nvmax en zet het daarmee aan.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus het probleem!! ik krijg niet gevonden waar ik hem aan moet zetten. en ik heb al heel de tabbladen doorgespit

Verwijderd

Topicstarter
Daarom zat oik al te denken misschien moet ik mn rom updaten ofzo???

Zoals jullie zien heb ik hier vrij weinig verstand van. En ik weet ook dat de beste oplossing een nieuwe videokaart kopen is maar het geld groeid me ook niet op mn rug.

greetz,

dutchdevil

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:31

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ik meende dat FSAA pas vanaf de geforce wordt ondersteund.. dus zou jou kaart dat dus niet hebben.

Hier staat tekst

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat het verschil FSAA en gewoon AA? of lul ik nu uit mn nek?

Verwijderd

Ik sluit niet voor niets dat oude topic hoor
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.