Ik ben al een tijdje opzoek naar speakers voor mijn dts receiver en nu heb ik ze gevonden 
ASW AV SPOT (zilver kleur)

Het geluid vormt een mooi geheel en is loep zuiver. Ook voor audio, dus mensen die niet van die grote zuilen in de kamer willen hebben is dit de allerbeste oplossing.
5 speakers + de subwoofer kosten FL 2500,- incl btw
ASW AV SPOT (zilver kleur)
Ik heb ze gehoord en ik stond verstelt van het geluid wat uit deze speakertjes kwamenVoor ons is muzieka way of live. Door onze goede luidsprekers verhuist de concert zaal naar onze woonkamer. De meerkanaals techniek van de DVD maakt de perfecte illusie mogelijk, beeld en geluid komen samen, en toveren een driedemensionaal geluidsbeeld tevoorschijn. De AV spot van ASW staat voor hout, en laat zien met welk een liefde voor detail, ASW luidsprekers gemaakt worden. De uit massief hout opgetrokken klankkasten, profiteren maximaal van de akkoestische eigenschappen die dit materiaal te bieden heeft, en onderscheidt zich ook nog eens optisch van de vele plastic doosjes die aangeboden worden. Een genot voor oren en ogen in 16 houtsoorten en kleuren, al naar gelang uw keuze
5 speakers + de subwoofer kosten FL 2500,- incl btw