Aangezien ik mijn GlobalWin koeler met 6800rpm Delta fan een beetje veel herrie vind maken wil ik die vervangen. Mijn oog is gevallen op deze koeler:
Thermal Integration TI-V77L . Via diverse reviews kon ik maar 1 online winkel vinden, en die levert alleen maar in Amerika
Weet iemand per ongeluk een winkel (online of niet) die die dingen in Nederland kan leveren?
Reactie op dat nieuwsbericht:Op donderdag 08 november 2001 15:57 schreef Anton het volgende:
Aangezien ik mijn GlobalWin koeler met 6800rpm Delta fan een beetje veel herrie vind maken wil ik die vervangen. Mijn oog is gevallen op deze koeler: Thermal Integration TI-V77L . Via diverse reviews kon ik maar 1 online winkel vinden, en die levert alleen maar in AmerikaWeet iemand per ongeluk een winkel (online of niet) die die dingen in Nederland kan leveren?
Gepost door Platypussy Woensdag 3 Oktober 2001 - 10:21 Score: 2 (Inzichtvol)
Qua design is het absoluut een beauty, maar 41 decibel is écht een takke-herrie. Je zal flink aan dat geluid moeten wennen om ernaast te kunnen slapen..
Da's iig wel bijna 6 dB minder dan de 46,5 dB van mijn WBK38. Wat in de praktijk neerkomt op een koeler die bijna 4 keer (!) zo weinig geluid maakt als wat ik nu moet verdragen.
4x minder? elke 3dB is een verdubbeling of omgekeerd.. dus is 1.2x minder ofzoOp donderdag 08 november 2001 16:20 schreef Anton het volgende:
Da's iig wel bijna 6 dB minder dan de 46,5 dB van mijn WBK38. Wat in de praktijk neerkomt op een koeler die bijna 4 keer (!) zo weinig geluid maakt als wat ik nu moet verdragen.
denk ik hehe..
cya
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Je zegt het goed, maar je kan niet rekenen 
6 dB minder is 2x3, dus 2x een halvering. Dus 4x zo weinig
6 dB minder is 2x3, dus 2x een halvering. Dus 4x zo weinig
Verwijderd
wilde ik net zeggen. Ik heb een FOP38 met een 80mm coolermaster erop. Goed vast zetten met ijzerdraad. Koelt (maar een paar graadjes, maar toch) beter en is stiller.Op donderdag 08 november 2001 16:46 schreef gve het volgende:
Wat dacht je van een iets minder luide fan??
Pagina: 1