Toon posts:

bewegend beel

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit is een vraagje over html..

Heb chillcam software draaien op de server die de webcam aanstuurd, en die vervolgens weer een jpg file wegschrijft naar m'n web folder..

Het probleem ligt 'm in het statische beeld, je moet eerst "refreshen" op de web page voordat je een nieuw beeld krijgt, hoe krijg je zo'n plaatje bewegend op je webpage ?

Je moet 'm dan waarschijnlijk vaker laten uploaden, en de manier van uploaden waarschijnlijk configureren, plus je moet 'm dan zeker als video bestand opgeven in de html lijkt me..

Heeft iemand nog een tip/suggestie ? :?

Groetjes,

pie-jay

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Als dat kan moet je er een streaming video van maken. Kan dat niet dan moet je um gewoon elke sec laten uploaden en dan ook elke sec laten refreshen.

Btw, duidelijkere topic-titel zou wel eens kunnen helpen bij het sneller verkrijgen van antwoorden. :)

Oh en dat "Groetjes, pie-jay" dat hoeft ook niet. Neemt alleen onnodige ruimte in. Mgoed, da's off-topic. :P

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eigenlijk beter kunnen vragen weet er iemand nog een web cam progje weet dat steaming kan uploaden naar de web folder. chillcam haalt niet meer dan 1 upload p/sec en upload alleen jpg file, moet er dus een hebben die een video bestand upload (*.avi,*.asf,*.ram of *.ra) iemand nog een support tip ? eenmaal andermaal... :7

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

of met javascript plaatje elke paar seconde refreshen (niet elke, want dan krijgt de helft niks te zien)

• OkkE

OkkE

Misschien is dit iets?

Gevonden na 1 min, door te zoeken naar webcam +streaming +upload bij Google.com :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Topicstarter
Hee da's 'n goed plan lijkt me... 8-)

(Dit zal wel niet mogen) maar stel dat m'n html code d'r ongeveer zo uitziet..

<-------begin html------->

<center>
<table height=96 width="266" border=6 bgcolor="#004080">
<tr>
<td width="266" height="224" bordercolor="#CCCCCC" bgcolor="#999999"><font color="#000080">[img]"ChillCam.jpg"[/img]</font></td>
</tr>
</table></center>

<-------einde html-------->

Hoe ziet dan 'n java scriptje der uit die hier op aan sluit en dat jpg filetje refreshed... :?

Ok... ff naar de biep dan maar kijken of ze nog een boekje java script hebben staan.. :7

Verwijderd

Topicstarter
thanks okke, ik probeer meestal met freeware te werken als 't ff kan...maar ik ga wel even kieken naar de prog misschien is 't wel wat.. ;)

• OkkE

OkkE

Op donderdag 08 november 2001 19:59 schreef pjay99 het volgende:
thanks okke, ik probeer meestal met freeware te werken als 't ff kan...maar ik ga wel even kieken naar de prog misschien is 't wel wat.. ;)
Ik ook. Freeware roeleerd.

Pagina: 1