Ik zit ff op een nieuwsgroep voor et eerst in me leven. Nu heb ik dus de binairies ontdekt zeg maar, maar na een tijdje downen geeft ie dit aan: Connect failed: 400 To Many Connections.
Wat moet ik daarmee?
Wat moet ik daarmee?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
De nieuwsdoos van @Home is megabrakOp donderdag 08 november 2001 15:24 schreef Fallen_angel het volgende:
jeps
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Vaag, kan je resumen?Op donderdag 08 november 2001 15:24 schreef Fallen_angel het volgende:
[..]
Ik WAS al verbonden, hij kapt gewoobn midden in een file met deze melding
Verwijderd
gebruik Xnews, is veel duidelijker en gemakkelijkerOp donderdag 08 november 2001 15:28 schreef Fallen_angel het volgende:
ik gebuik newsreactor
alt.binairies.******** Heel veel dus
DIVX hoofdzakelijk.
Xnews == bad;Op donderdag 08 november 2001 15:30 schreef [MoRtAl] het volgende:
[ het is alt.BINARIES ]
gebruik Xnews, is veel duidelijker en gemakkelijker
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
Xnews badOp donderdag 08 november 2001 15:32 schreef Reefer het volgende:
[..]
Xnews == bad;
newsbin == good;
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq