Welk moederboard is het beste voor een AMD Athlon XP 1900+? De prijs maakt me niet zoveel uit, als het maar geen raid is want dat gebruik ik toch niet. Dus welk mobo haalt alles uit de Athlon XP en is wel aardig te overclocken (FSB)?
Epox 8KHA+ is goed te overclocken.
Verder hebben alle moederborden met de via kt266a chipset goede ondersteuning voor de Athlon XP
Verder hebben alle moederborden met de via kt266a chipset goede ondersteuning voor de Athlon XP
Tyan Tiger MP
wel 2 procs erop stouwen naruurlijk
wel 2 procs erop stouwen naruurlijk
*zucht*
Verwijderd
nee hier ben ik het niet mee eens je kan beter een abit lx6 nemen deze heeft namelijk betere oc functies...Op donderdag 08 november 2001 15:11 schreef TweakGuy het volgende:
Asus P2L97
UTFS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jezus komop wat is de bedoeling van dit topic? laten zien dat je een splinternieuwe 1900+ koopt? ik ben echt niet onder de indruk ofzo
Verwijderd
reageer dan niet zeg...Op donderdag 08 november 2001 15:18 schreef SuB het volgende:
[..]
nee hier ben ik het niet mee eens je kan beter een abit lx6 nemen deze heeft namelijk betere oc functies...
jezus komop wat is de bedoeling van dit topic? laten zien dat je een splinternieuwe 1900+ koopt? ik ben echt niet onder de indruk ofzo
Nee man, ik ga hier niet zitten opscheppen ofso, maar ik ben alleen niet echt "super" professioneel als het over hardware gaat. Ik weet er wel wat vanaf, maar ook niet alles. Dus daarom vraag ik of er duidelijke verschillen zijn tussen deze dingen. Zal het volgende keer niet meer vragen k?
Verwijderd
*Zucht*
't Is iedere keer weer hetzelfde liedje, ze hebben gvd toch geen search gemaakt om het uit zn neus te laten vreten
't Is iedere keer weer hetzelfde liedje, ze hebben gvd toch geen search gemaakt om het uit zn neus te laten vreten
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()