PHP-pagina's op thuisserver traag vanaf m'n werk

Pagina: 1
Acties:

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:21
PHP-pagina's op mijn servertje dat thuis staat te ronken(Apache op oude P-200 oid) zijn vanaf mijn werk nauwelijks te benaderen. Het duurt bijna 20-30 seconden voordat een pagina is geopend. Bekijk ik ze vanaf een andere lokatie dan mijn werk, dan heb ik er geen enkel probleem mee. Geef ik het adres van zo'n PHP-pagina op aan bv. een online validator, dan krijg ik het resultaat inclusief source gewoon binnen een seconde of 2, 3 voor m'n neus, ook op mijn werk. HTML-pagina's en plaatjes geven vreemd geen problemen.

Hoe kan dit en wat kan ik er aan doen?

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-08 21:25

Qwerty-273

Meukposter

Het zou kunnen dat je connectie naar je eigen bak stukken trager is. Als je een look-up / trace doet naar je eigen bak, komt deze dan wel 'snel' binnen?

Maar het zou goed kunnen dat misschien je werkgever (de beheerder dan in opdracht van bestuur/managment) een extra controle uit oefend op php pagina's al zou je dat dan ook moeten merken bij andere php pagina's

Wat gebeurt er wanneer je er via een proxy heen surft. Blijft hij dan ook nog traag of krijg je hem dan snel binnen. Eigenlijk het enigste wat ik kan bedenken is dat de routering vanaf werk naar huis en omgekeerd gewoon op een langzaam stuk staat.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Verwijderd

misschien een microsoft proxy server in combinatie met ISDN? dat heb ik namelijk ook op m'n werk :( niet leuk.... maarja...

het ligt dus in iedergeval aan het netwerk op je werk.