Verwijderd

Topicstarter
Luitjes,

Omdat de PSION REVO'S niet meer geleverd worden ben ik op zoek naar een palm/handheld bladiebla welke gelijk is aan de PSION.

Ik ben niet op zoek naar zo'n palm/handheld waar je een keyboard aan moet jensen, maar gewoon met een mini qwerty-toetsenbord.

Verder moet er een Word-processor opzitten,cradle waarmee ik kan sync-en met groupwise, tegen een valletje kunnen en het moet ondersteund worden van win95 t/m winXP.

Weten jullie misschien welk apparaat hiervoor in aanmerking komt?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Psion is gestopt met het onwikkelen van nieuwe modellen, maar ze maken de bestaande voorlopig nog, hoor. (zie de Pricewatch) Ik heb een Ericsson MC218 (Psion 5mx) en 'k ben erg tevreden. Die Revo is wat kleiner, maar ik vond de toetsen van de 5mx toch een stuk fijner.

Verwijderd

Ik heb nu 2 Psion 5mx'en en een Palm M100 op tafel liggen.. status: Psion 5mx heeft nieuw touch screen en inmiddels is ondanks gebruik van POD het scharnier naar de knoppen... als iemand een dooie psion heeft? PLEEEEEEEAAASSSEEE!!!!!

Verwijderd

Ik zou dit ook wel eens willen weten. De revo van mijn papie was in utrecht gejat. Ruitje ingetikt.. Schijnt daar vaak te gebeuren...

Ik wist niet dat revo mee gestopt was...

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Je mag mijn Revo wel overnemen hoor.

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
HP Jornada 720. (heeft wel een toetsenbord. is geen PocketPC, draait Handheld PC 2000)

http://www.hp.nl/products/handhelds_en_palmtops/jornada/hp_jornada_720/index.html

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 10:34
Op zaterdag 10 november 2001 21:29 schreef Genoil het volgende:
HP Jornada 720. (heeft wel een toetsenbord. is geen PocketPC, draait Handheld PC 2000)

http://www.hp.nl/products/handhelds_en_palmtops/jornada/hp_jornada_720/index.html
volgens mij is ie nogal duur.. :)

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Verwijderd

ja is hij ook, maar volgens mij zijn er niet betere vervangers, ik heb ook al beetje rondgeneuzed, nokia of hp..

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 18:37 schreef illem het volgende:
ja is hij ook, maar volgens mij zijn er niet betere vervangers, ik heb ook al beetje rondgeneuzed, nokia of hp..
De HP Jornada kost 2500,- :( De Ericsson MC218 (Psion 5mx) 499,-
Die Nokia is ook mooi, maar langzaam.... :Z
Pagina: 1